Avatar billede onmouse Nybegynder
30. januar 2002 - 15:06 Der er 7 kommentarer

Real Server virker ikke mere !

Den gratis Realserver jeg hentede for et år siden virker ikke mere, jeg har ikke rigtigt fået den op at kører, og nu ville jeg så til at lege lidt med streaming, og så dur den bare ikke mere ! ØV ØV ØV hvad kan jeg gører !
Avatar billede cthun Nybegynder
30. januar 2002 - 15:08 #1
Download en ny!!
Avatar billede tha-crazy-boy Nybegynder
30. januar 2002 - 15:12 #2
Jeg mener ikke at RealNetworks har deres RealServer Basic/G2 som public-download hvis det er den du mener...
Avatar billede onmouse Nybegynder
31. januar 2002 - 13:35 #3
Kan jeg bare afinstallerer den gamle Realserver 8, og så indstallerer en ny ?
Avatar billede tha-crazy-boy Nybegynder
31. januar 2002 - 13:45 #4
Det ville nok være det letteste - hvis du ikke har noget data du er bange for at miste på den gamle
Avatar billede onmouse Nybegynder
31. januar 2002 - 13:48 #5
Ok men den kan godt kører, selvom jeg har haft en på maskinen før ?
Avatar billede tha-crazy-boy Nybegynder
31. januar 2002 - 13:59 #6
Jaja - hvis bare du sørger for at afinstallere, så burde det ikke være et problem at få den op at stå igen - du kan evt. lige læse i readme'en før du installere... :)
Avatar billede onmouse Nybegynder
01. februar 2002 - 10:42 #7
cthun og the crazyboy kan i ikke lige skrive igen så jeg kan dele point 30 til hver, i har jo begge ret