Avatar billede tha-crazy-boy Nybegynder
29. januar 2002 - 15:26 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvor var den 3D-chat?

Jeg var engang chatter på en 3D-chat, der var lavet som et hotel, hvor ma gik rundt i lobby'en, restaurenten osv. og kunne snakke med alle mulige andre chattere... Lidt lige som HøjHuset, men det var mere 3D-agtigt..

Den hed vist noget med happy-et-eller-andet og var et udenlandsk websted...
Avatar billede icebone Nybegynder
29. januar 2002 - 15:32 #1
Ved ikke helt hvilken en du mener, men prøv www.3dchat.dk hvor du ligeledes rende rundt i et hotel, og snakker med de øvrige figure..

-IceBone
Avatar billede klatten Nybegynder
29. januar 2002 - 15:32 #2
Ikke én jeg kender men har du forsøgt med Google?
http://www.google.com/search?q=chat+happy+3d+lobby+restaurant&hl=da
Avatar billede tha-crazy-boy Nybegynder
29. januar 2002 - 15:36 #3
jeg kunne have svoret på den hed HappyHotel... Men jeg kan ikke finde den - ikke engang på Google..!
Avatar billede tha-crazy-boy Nybegynder
29. januar 2002 - 15:43 #4
Ahh.. Jeg fandt den :) www.habbohotel.co.uk
Avatar billede michael-k Nybegynder
29. januar 2002 - 15:46 #5
der er også den her den er også meget fed http://www.dubit.co.uk/version6/player.asp
Avatar billede lee Nybegynder
29. januar 2002 - 15:53 #6
Avatar billede tha-crazy-boy Nybegynder
29. januar 2002 - 16:13 #7
michael-k >> Du har ret! Den er virkelig FED!