Avatar billede micom Nybegynder
29. januar 2002 - 09:56 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

HJÆLP!

Jeg har installeret explorer 6.0 for omkring en måned siden, stor fejl !!!

Jeg har nu fået dette problem at ca. 5-10 gange om dagen skriver explorer at der er opstået en fejl og spørger om jeg vil sende en fejl meddelse til microsoft....det har jeg nu gjort ca. 500 gange ;)

Hvordan disabler jeg denne funktion, ellers hvordan nedgraderer jeg til 5.0 der havde jeg ikke dette problem.

Avatar billede rune.rasmussen Nybegynder
29. januar 2002 - 10:01 #1
kan man ikke afinstallere i Tilføj/fjern programmer ?
Avatar billede crazykiddo Nybegynder
29. januar 2002 - 10:05 #2
da du har opgraderet ved jeg ikke helt men i Xp ligger den funktion under egenskaber for denne computer.
ellers prøv under internet instillinger.
Avatar billede summer Mester
29. januar 2002 - 10:09 #3
Jeg bruger også IE 6.0 og OE 6.0 Det fungerer fint. Jeg har haft samme melding et par gange, men du er åbentbart mere "plaget" af det.
jeg vil lige undersøge hvorfor.
Avatar billede 1003 Nybegynder
29. januar 2002 - 10:16 #5
prøv at geninstallere OE og IE.
ellers kan du fjerne 6,0 i tilføj/fjern programmer
Avatar billede summer Mester
29. januar 2002 - 10:27 #6
Har du problemer med at fjerne det, så gå til
http://windowsupdate.microsoft.com/?IE
Avatar billede micom Nybegynder
29. januar 2002 - 10:36 #7
Jeg havde ingen program ved dette navn, men har nu laven den omtalte nøgle.