Avatar billede micom Nybegynder
29. januar 2002 - 09:41 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Fjerne lyd på sider.

Hejsa, hvordan fjerner man lyden på andres sider.

Jeg har disablet audio i instillinger (bruger explorer 6.0) men det hjælper ikke.
Jeg har en mail kørende så jeg kan ikke sparke hul i mine højtalere :)

Men kort fortalt så ønsker jeg KUN lyd fra mit mail program (eudora) når jeg surfer skal alt være tavs, HVORDAN??
Avatar billede poppajoe Nybegynder
29. januar 2002 - 09:47 #1
Jeg har lige disablet lyden på websider under multimedier i min explorer 6.0 og det virker fint.
Avatar billede micom Nybegynder
29. januar 2002 - 09:53 #2
Det fjerner også lyden fra en del sider, bla klikket når siden opdateres, men jeg har stadig lyd på nogle sider.
Avatar billede poppajoe Nybegynder
29. januar 2002 - 09:55 #3
Har lige afprøvet det på en side jeg ved der er lyd på, og det har fjernet lyden.
Avatar billede micom Nybegynder
29. januar 2002 - 10:00 #4
jeg finder lige en side der ikke virker for mig,
Avatar billede poppajoe Nybegynder
29. januar 2002 - 10:00 #5
Det fjerner ikke lyden fra sider med Flash, har jeg lige fundet ud af
Avatar billede micom Nybegynder
29. januar 2002 - 10:02 #6
ahh, hvordan gør jeg så det ?
Avatar billede razor16 Nybegynder
29. januar 2002 - 10:06 #7
Wellll hvis du er inde på en side kan du bare trykke på STOP så stopper lyden..
Dog skal du gøre det for hver enkel side.. men Det VIRKER...!!! =)
Avatar billede micom Nybegynder
29. januar 2002 - 10:15 #8
Hmmm, kan man ikke forhindre explorer i af afvikle flash ?
Avatar billede poppajoe Nybegynder
29. januar 2002 - 10:19 #9
Jo det kan du godt, du skal sætte sikkerhed for internet til høj så stopper den flash, men der kommer en bunke advarsler og det er næsten endnu værere.
Avatar billede micom Nybegynder
29. januar 2002 - 10:38 #10
ok, jeg har afinstalleret flash, tak for hjælpen.
Poppajoe svar så jeg kan give dig point
Avatar billede poppajoe Nybegynder
29. januar 2002 - 10:41 #11
Ha' en fortsat go' dag