Avatar billede andjak Nybegynder
28. januar 2002 - 15:47 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Mp3 afspiller.

Jeg skal ud og købe mig en Mp3 afspiller men ved ikke rigtig hvilken en der er god. Den skal helst være så lille så muligt og have plads til min 64 Mb. Håber der en der kan hjælpe!
Avatar billede agony Nybegynder
28. januar 2002 - 15:47 #1
SONY MS WALKMAN er sku for lækker at se på og lyden er kanon ren.
Avatar billede andjak Nybegynder
28. januar 2002 - 15:49 #2
Glemte lige at sige at jeg højst vil bruge omkring 1500,- på den!
Avatar billede klatten Nybegynder
28. januar 2002 - 15:50 #3
Har ikke kendskab til Mp3 afspillere, men kig på www.edbpriser.dk og skriv mp3 i søgefeltet til venstre. Der kommer i hvert fald en lang række afspillere.
For at finde ud af, hvad der så er godt, kan du jo på www.google.com søge på "review [mp3afspillernavn]"

Håber det kan hjælpe dig!
Avatar billede rune.rasmussen Nybegynder
28. januar 2002 - 15:53 #4
prøv www.mp3hardware.dk
de har et pænt udvalg
Avatar billede andjak Nybegynder
28. januar 2002 - 16:11 #5
Er der ikke en der kan anbefale en bestemt afspiller? Jeg har været inde og kigge på diverse sider, men har lidt svært ved at finde ud af om de er gode eller ej!
Avatar billede rune.rasmussen Nybegynder
29. januar 2002 - 07:53 #6
jeg har en Frontier Labs Nex II købt fra www.mp3hardware.dk
den er god, men koster også ca. 2500,- med 128 mb. (det gav jeg i hvertfald)
Avatar billede andjak Nybegynder
30. januar 2002 - 11:46 #7
rune.rasmussen - Jeg har været inde og kigge på "Frontier Labs Nex II" og den ser fornuftig ud. Jeg kører med win2000 prof., ved du om den passer der til?
Avatar billede rune.rasmussen Nybegynder
30. januar 2002 - 11:50 #8
det gør den. (bruger selv win2000)
man sætter den i USB porten og vupti ! får man et ekstra drev i Stifinderen.
Der kopierer du bare mp3 filer over på og så spiller det !
(man kan også kopiere andre typer filer og bruge den som transportabel harddisk)
p.s.
på win98 skal man installere en driver før det virker.

Som du måske har lagt mærke til bruger den Compact Flash kort, hvilket betyder at man altid kan opgradere med et større kort med mere plads.
Avatar billede rune.rasmussen Nybegynder
30. januar 2002 - 11:51 #9
du får desuden hovedtelefoner og en lille taske med bælteclip med til.

og husk at bruge alkaline batterier, de holder over dobbelt så længe !
Avatar billede andjak Nybegynder
30. januar 2002 - 11:57 #10
Tak for hjælpen Rune. Du skulle blive sælger ;-)
Avatar billede mp3hardware Nybegynder
11. februar 2002 - 12:08 #11
Hej

Vi har lavet et filter så det er nemmere at finde en ønsket afspiller. Du skal blot krydse af i de ønskede felter, f.eks. smartmedia og radio, så finder filteret alle de afspillere med smartmedia og radio.

Smart ik'?

MVH Mp3hardware