Avatar billede dpe Nybegynder
28. januar 2002 - 11:33 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Fn tast på bærbar

Hej Piger og Drenge!

På en Compaq Armada har jeg fået slået Fn tasten til. Det er sket ved et uheld og jeg kan dælemig ikke huske hvordan det gik til (nej, jeg var ikke fuld). Der er ikke noget problem når jeg er koblet op til min stationære, kun når jeg bruger den som bærbar. Jeg synes, at jeg har prøvet alle kombinationer for at slå den fra igen - men uden held. Der for stiller jeg nu spørgsmålet til jer, da I før har hjulpet med jeres kompetente svar.
På forhånd tak.
Avatar billede 1003 Nybegynder
28. januar 2002 - 11:37 #1
Kan man det ???
Fn tasten er da bare en tast man trykker på, når man skal bruge en funktion!  eks  hvis jeg skal skifte skærm til eksterne skærm trykker jeg: Fn + F7..
Avatar billede tlaursen Nybegynder
28. januar 2002 - 11:40 #2
Har serlv en Armada stående, og giver 1003 ret. Er det ikke bare en tast du trykker på for at få adgang til en bestemt funktion?

/Thorsten
Avatar billede maniacdog Nybegynder
28. januar 2002 - 11:43 #3
Det _er_ bare en tast man trykker ned for at få adgang til en funktion, fx. se hvor meget batteri der er tilbage.

Når du siger du har slået den til er du så ikke sikker på det fx. er din numpad du har aktiveret ved et uheld?
Prøv at tryk på din fn + numlock

Ellers burde du måske lige tjekke at din tast ikke sidder fast ;)
Avatar billede 1003 Nybegynder
28. januar 2002 - 11:47 #4
Avatar billede lahnkiller Nybegynder
28. januar 2002 - 13:23 #5
Jeg har en Toshiba. For at slå FN tasten fra, skal jeg ind i min BIOS, har du prøvet det???
Avatar billede dpe Nybegynder
28. januar 2002 - 13:30 #6
Hej lahnkiller. Nej jeg har ikke prøvet BIOS. Jeg ved slet ikke hvad det er.
Avatar billede llbn86 Nybegynder
07. maj 2003 - 18:03 #7
På min skal der trykkes på pad lock tasten.. Prøv det..