Avatar billede chrille Nybegynder
22. januar 2002 - 17:14 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Mappar i kolumner

Hej!!
skulle vilja ha hjälp med att dela upp mappar i två
kolumner.
Jag har skapat ett FilesystemObject som läser in mapparna,, men då får jag alla mapparna i en kolumn,
jag skulle vilja ha dem i två kolumner istället.
Går detta att ordna
//Christian
P.S (22/1-2002) Om jag inte svarar på era inlägg så är det för att jag har slutat för dagen återkommer imorgon (23/1-2001)D.S

Tack för all hjälp
Avatar billede coltau Juniormester
22. januar 2002 - 21:05 #1
Får vi se lidt av koden. ?
Avatar billede chrille Nybegynder
23. januar 2002 - 10:02 #2
Det här är funktionen som skriver ut mappnamnen:

<%Function GenerateFolders(Folder)
For Each Folder in Folders
response.write "<table width='100%' border='0' cellspacing='0' cellpadding='0' class='Text2'><tr><td><a href=""Arkiv.asp?mapp=" & strFolder & "&ID=" & Folder.Name & """>" & " " & folder.name & "</a></td><td><a href=""Arkiv.asp?mapp=" & strFolder & "&ID=" & Folder.Name & """>" & " " & folder.name & "</a></td></tr></table>"
next
End Function
%>

Det här är koden där jag anropar funktionen
            <table width="100%" border="0" cellspacing="0" cellpadding="0" class="Text2" >
              <tr>
                <td>
                  <%GenerateFolders(Folder)%>
                </td>
              </tr>
            </table>
Avatar billede chrille Nybegynder
23. januar 2002 - 11:56 #3
nehej då försöker vi igen