Avatar billede Pia Novice
21. januar 2002 - 15:39 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fonte

Jeg har det problem, at pludselig begynder min pc, at gøre opmærksom på at \"fonts unknown\" og det er ligegyldigt om jeg er i tekstbehandling eller i andre programmer. Når jeg åbner min bookcase - wbc - står det med en meget lille ulæselig skrift.
Hvad kan der gøres - er det et windowsproblem eller!!
Avatar billede westlife Nybegynder
21. januar 2002 - 15:43 #1
Det er muligt at du åbner et skabelon hvori der er brugt andre font typer som du ikke har installeret på computeren.
Avatar billede bak Seniormester
21. januar 2002 - 16:16 #2
Du har sikkert valgt et tema eller en skrifttype til din desktop, der inkluderer en font den ikke findes.
Stil dig et tomt sted på skrivebordet, højreklik, vælg properties, apperance, under scheme vælg window standard.
(Beklager har kun engesk version her)
Avatar billede bak Seniormester
21. januar 2002 - 17:04 #3
Dansk:
egenskaber, udseende, vælg farveskema som windows Standard.
Avatar billede bak Seniormester
27. januar 2002 - 22:03 #4
nmn > har dit problem løst sig ??
eller er svaret bare for småt endnu :-)