Avatar billede kmal Nybegynder
21. januar 2002 - 09:00 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

NyLinie i formular (@-sprog)

Halløjsa

Jeg sidder med en formular, hvor der kommer to forskellige tekster frem afhængig af valget i et nøgleordsfelt.

Den ene af teksterne består af to afsnit. Når jeg bruger

\"[afsnit1]\" + @NewLine + @NewLine + \"[afsnit2]\"

kommer det sidste ikke med. Så har jeg forsøgt mig med @Char(13) i stedet for @NewLine, men så kommer der bare to firkanter og ingen linieskift.

Hvad kan jeg bruge i stedet for?
Avatar billede roed Nybegynder
21. januar 2002 - 09:19 #1
Hvad med at oprette to felter istedet. Et til det ene og et til det andet, og så bruge alm. \"Hide when\" ??
På den måde kan du jo også styre præcis hvor du vil have de forskellige afsnit til at stå tpå siden.
Avatar billede kmal Nybegynder
21. januar 2002 - 09:34 #2
Skabelonen opdaterer først i nat, så jeg vender tilbage i morgen med om det er en succes eller ej
Avatar billede roed Nybegynder
21. januar 2002 - 09:40 #3
Hvorfor opdaterer du ikke bare manuelt den ene database??? ;o)
Avatar billede kmal Nybegynder
21. januar 2002 - 09:47 #4
Der sidder 300 brugere og arbejder på et belastet system der ikke arbejder for hurtigt i forvejen.

Databasen er et sted mellem 4 og 7 Gb, så det er et perfomancetab af rang vi taler om hvis jeg beder om at få tvunget en opdatering igennem.
Avatar billede roed Nybegynder
21. januar 2002 - 09:53 #5
Din template er vel ikke 4-7 Gb !!!?? Og hvis du bare opdatere den ene base via højreklik på baseikonet og derefter vælge \"opdater design\", kan det vel næppe belaste jeres server.
At vente et helt døgn på en enkelt designændring er da ikke en måde at arbejde på. Der kan man da snakke om tab som vil noget ;o)
Avatar billede kmal Nybegynder
21. januar 2002 - 10:02 #6
Nej nej, templaten er \"kun\" på 10 Mb.

Men hvorom alt er, er det ikke desto mindre beskeden fra dem jeg skal bede om at køre opdateringen.
Avatar billede roed Nybegynder
21. januar 2002 - 10:17 #7
OK, sur måde at arbejde på :o(
Men så kan jeg jo godt se at du bliver nødt til at vente.