Avatar billede cyber_freak Nybegynder
20. januar 2002 - 13:11 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

flere mpg til \'Een mpg

jeg står og mangler et program der kan sætte mpg filer sammen...HASTER
Avatar billede cd_ Nybegynder
20. januar 2002 - 13:23 #1
www.tmpgenc.com

så er der også virtualdub
Avatar billede jefa Nybegynder
20. januar 2002 - 13:55 #2
Acoustica MP3 Audio Mixer 2.02
You can cut and paste sounds, alter their length, fade them out and so forth. No limit to how many sounds you can run simultaneously. Accepts wave and mp3 formats and can write out to wave for burning on a CD or RealG2 for streaming over the Internet.
http://www.acoustica.com/?src=imix_about
Avatar billede sluppi Nybegynder
20. januar 2002 - 14:03 #3
adobe premiere
Avatar billede cyber_freak Nybegynder
20. januar 2002 - 14:06 #4
det skal bare være et simpel, let program
Avatar billede cyber_freak Nybegynder
20. januar 2002 - 14:22 #5
cant use Acoustica, it\'s only for mp3 & Wave
Avatar billede flem Nybegynder
20. januar 2002 - 18:25 #6
det nemmester er at pakke alle mpg filerne med winzip UDEN at komprimere dem dvs at du ikke PAKKE dem stil komprimeringen til 0% derefter
renamer du filen og giver den  navn.mpg
SÅ har du en hel film
Avatar billede outsider Nybegynder
21. januar 2002 - 11:31 #7
NEJ! Det vil være dumt at bruge video redigerings programmer. Det vil jo tage en helvedes tid, og så koster de penge! Gå ind på www.digital-digest.com under DVD og så Downlaod, og så Cut/Joiners. Så downloader du bare en mpeg joiner.
Avatar billede outsider Nybegynder
23. januar 2002 - 09:48 #8
Haloha?