Avatar billede lars888 Nybegynder
17. januar 2002 - 20:41 Der er 9 kommentarer og
3 løsninger

Nexusdata I/S

Hejsan

Er der nogen der har erfaringer med køb fra Nexusdata I/S?

Eller kan anbefale nogle forhandlere i København/ Nordvest Sjælland
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
17. januar 2002 - 21:03 #1
Synes du ikke det er lige lovlig mange point for et svar.
Avatar billede lars888 Nybegynder
17. januar 2002 - 21:06 #2
Lad nu være med at brokke dig... Svar eller take a hike!
Avatar billede hologram Nybegynder
18. januar 2002 - 17:59 #3
Sådan en attitude giver -virkelig- én lyst til at svare... :)
Avatar billede lars888 Nybegynder
18. januar 2002 - 18:41 #4
Ja ok, hvad fanden sker der?!?!
Det er sku\' da ikke det det handler om... Er der nu grænser for hvor mange point man må give? Er det ikke op til en selv? Det jeg vil frem til er bare at jeg gerne vil have svar på mit spørgsmål og ikke \"brok\" over at der gives 200 point...?!?

Avatar billede mdsgizmo Nybegynder
18. januar 2002 - 18:46 #5
Hej Lars.
Tjek www.edbpriser.dk der kan man se hvor forhandlerne kommer fra og hvad priser de har på deres hardware.
Avatar billede lars888 Nybegynder
18. januar 2002 - 19:12 #6
Øhhh der skulle vist have stået København/ Nordsjælland i det oprindelige spørgsmål...

mdsgizmo>> Jeg har været inde på EDB priser, men jeg søger nogen der har erfaringer med køb igennem Nexusdata I/S - gode som dårlige erfaringer...
Avatar billede mdsgizmo Nybegynder
18. januar 2002 - 20:47 #7
ok  ;o)
Avatar billede aaa_2500 Nybegynder
20. januar 2002 - 13:19 #8
Tjah...

Med et I/S hæfter ejerne personligt for gælden, hvilket er godt, hvis det ikke lige var fordi loven ikke har noget krav om driftskapital... Og uanset at man hæfter personligt, så vil det vel som regel være sådan at de største kreditorer bliver tilgodeset først.

Avatar billede lars888 Nybegynder
20. januar 2002 - 15:39 #9
aaa_2500 >> Det er jo rigtigt nok, men har du handlet hos Nexusdata I/S???
Avatar billede tscholz Nybegynder
20. januar 2002 - 15:54 #10
Har handlet der, og hvad kan jeg sige... Har intet dårligt at sige, meget profesionelle. De er ikke nødvendigvis de billigste, men er til at stole på.
Avatar billede asp3200 Nybegynder
20. januar 2002 - 15:59 #11
Har handlet der mange gange og er aldrig blevet skuffet, kanon service. De er ikke de billigste, men de ting de putter i pc\'erne er kvalitet i forhold til alle de andre firmaer. Jeg går meget op i service, så jeg vil give dem 10/10 stjerner hvis man kunne.
Avatar billede lars888 Nybegynder
20. januar 2002 - 16:01 #12
Cool lige de svar jeg ville høre :)

Jeg takker og så er der points!