Avatar billede jadebob Nybegynder
17. januar 2002 - 15:32 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Counterstrike Configs og dem filer

Jeg har lige følgende 2 spørgsmål, som jeg håber på at I derude i den store verden kan svare på.
Jeg har lige downloadet nogle configs fra SoA.Com, hvordan bruger man dem?
Og hvordan afspiller man dem-filer, også nogle jeg har downloadet fra SoA.Com (Det er en slags video)
Avatar billede snowball Novice
17. januar 2002 - 15:34 #1
2) Brug programmet GeekPlay-CS. Så er det eneste du skal gøre bare at dobbeltklikke på demo filen, så sørger programmet for resten ;)

http://www.geekboys.org/geekplay-cs/

Snowball
Avatar billede razersedge Nybegynder
17. januar 2002 - 15:37 #2
loade confiog filer:

Du skal først flytte cfg filerne ind i dit cstrike bibliotke, derefter starter du et spil og skriver i konsollen:

exec navnpåcfg.cfg

Afspille demoer:

.dem filerne skal flyttes ind i dit cs bibliotek, skriv derefter dette i konsollen i cs:

play demonavn.dem
Avatar billede jadebob Nybegynder
17. januar 2002 - 15:39 #3
I får begge piont, hvis i også lige kan fortælle mig hvordan man deler piont ud til to forskellige.
:D
Avatar billede snowball Novice
17. januar 2002 - 15:41 #4
Tryk på Advanceret knappen og vælg hvor mange point vi hver skal ha\' !

Snowball
Avatar billede jadebob Nybegynder
17. januar 2002 - 15:42 #5
Tak til jer begge.
:D
Avatar billede klumpen Nybegynder
17. januar 2002 - 15:43 #6
hvad angår cfg\'en sætter du den bare ind i din CS mappe (husk at lave backup af din egen først)

og demoer kan du afspille ved at skrive play \"demonavn\" uden \"\"

og så skal de self også ligge i CS mappen
Avatar billede klumpen Nybegynder
17. januar 2002 - 15:44 #7
lol jeg var bagud der