Avatar billede swot Nybegynder
17. januar 2002 - 10:19 Der er 13 kommentarer og
2 løsninger

Billig hardware

Hej eksperter.

Jeg skal invistere i en ny computer. Jeg vil selv designe den så den passer til mine behov, og leder efter en forhandler, der er billig, men også med en rimelig service! Kan I hjælpe mig?
Mvh SWOT
Avatar billede swot Nybegynder
17. januar 2002 - 10:20 #1
Jeg vil altså købe delene enkeltvis, og så selv samle den!
Avatar billede rostved17 Nybegynder
17. januar 2002 - 10:20 #2
Prøv www.edbpriser.dk - der kan du finde de billigste forhandlere

Vel og mærket dem der er tilmeldt :o)
Avatar billede swot Nybegynder
17. januar 2002 - 10:28 #3
Jeg kender godt edbpriser.dk, men som du siger, er det vel ikke alle der er tilmeldt. Jeg vil høre om I kender nogen andre, og - hvis det er muligt - bedre!!!
Avatar billede rostved17 Nybegynder
17. januar 2002 - 10:33 #4
Tror faktisk du kan finde de billigste derinde.

Jeg har selv samlet min PC gennem edbpriser, og måtte ikke af med mange penge!

Du skal bare huske på, at du sparer penge hvis du køber flere dele hos samme forhandler. Mht. fragt-penge.
Avatar billede nobob Nybegynder
17. januar 2002 - 10:35 #5
Avatar billede swot Nybegynder
17. januar 2002 - 10:36 #6
Det er muligt du har ret. Jeg vil dog lade spørgsmålet hænge en dags tid eller lignende, for at se om andre har nogle forslag, ellers får du pointene;-)
Avatar billede sprutnik Nybegynder
17. januar 2002 - 10:38 #7
Jeg kan klart anbefale fønix computer. Jeg har selv købt 2 pc´er hos dem, og de er både billige og til at snakke med. Ikke ligesom så mange andre forhandlere der bare tænker på at få nogle kroner i kassen, og kunden sparket ud af forretningen så hurtigt som muligt.
http://www.foeniks-computer.dk/
Avatar billede rostved17 Nybegynder
17. januar 2002 - 10:44 #8
Ikke for at være perfektionist, men

PRC-data
Compumail
& Fønik Computer

ER tilmeldt på EDB-priser :o)

Bare en påmindelse
Avatar billede swot Nybegynder
17. januar 2002 - 10:46 #9
Fønix ser meget lovende ud... I\'ll be back!
Avatar billede nobob Nybegynder
17. januar 2002 - 10:46 #10
Nu er det bare sådan at edbpriser.dk ikke er en forhandler, og det var det spørgsmålet gik ud på...

Og jeg er helt enig med Sprutnik, Foeniks er også en god og billig pc forhandler....
Avatar billede rostved17 Nybegynder
17. januar 2002 - 10:49 #11
Nej sgu... EDB-priser henivser bare til de billigste forhandlere. Det ved jeg godt.

MEN nu har han jo ikke skrevet hvad han vil købe, og du kan jo derfor ikke være sikker på at Fønix sælger netop det han vil købe, billigst.
Avatar billede nobob Nybegynder
17. januar 2002 - 10:54 #12
hvis det var edbpriser han var ude efter, så tror jeg nok han kendte den i forvejen, det var nok derfor han ville have nogle billige forhandlere!!!
Avatar billede rostved17 Nybegynder
17. januar 2002 - 10:57 #13
Avatar billede swot Nybegynder
17. januar 2002 - 12:50 #14
Nu deler jeg pointene, og så må I ikke komme op at slås over det... Vi kan ikke risikere at i vælter en vase eller sådan noget!
Avatar billede bayzer Nybegynder
18. januar 2002 - 13:29 #15
jeg kan helt klart anbefale

http://PRC-data.dk

de er relativt billige, og du finder ikke meget bedre service. Hurtig levering og venlig betjening..