Avatar billede fatpipe Nybegynder
16. januar 2002 - 13:45 Der er 5 kommentarer og
3 løsninger

Mac & NetBank?

Er der nogen der har erfaring med Mac og netbank? I såfald evt. hvilken bank der udbyder en \"stabil\" løsning?
Avatar billede aeblenet Nybegynder
16. januar 2002 - 14:44 #1
www.nextbank.dk (Lån & Spar)

www. jyskebank.dk

-er de eneste 2 i Danmark der har bare en smule til Mac.

Jeg bruger selv Jyske Bank og er fuldt ud tilfreds.

En af mine kammerater bruger NextBank og er fuldt ud tilfreds med den løsning.

Begge kan køres direkte fra Mac-browserne . . .

hilsen: http://www.aeblenet.dk
Avatar billede macintosse Nybegynder
16. januar 2002 - 16:29 #2
Lån og Spar Bank virker super godt
Avatar billede spe Nybegynder
16. januar 2002 - 17:35 #3
Som aeblenet: jyskebank og jeg er meget tilfreds.
Dog er det ikke helt ligegyldigt hvilken browser du bruger. Min erfaring er at det er stabilt med netscape 4.73 og 6.2 men ikke med de mellemliggende Netscape og slet ikke med IE
Avatar billede aeblenet Nybegynder
16. januar 2002 - 18:33 #4
spe->
sørg altid for at have den nyeste version af MRJ samt CarbonLIB - så kører det såmænd også som en drøm i Internet Explorer 5.1. (Jeg bruger også Netscape 6.2)
Avatar billede spe Nybegynder
16. januar 2002 - 18:37 #5
Ok! Har \"kun\" 5.0 IE.

Og arbejder også med GoLive 4.0 og 5.0 og så dur det ikke med alle versioner af MRJ.
Avatar billede spe Nybegynder
16. januar 2002 - 18:37 #6
Vrøvl mener CarbonLib
Avatar billede aeblenet Nybegynder
16. januar 2002 - 18:52 #7
spe-> du har da i øvrigt ret med hensyn til CarbonLIB, men så vidt jeg husker - har de sidste 3 versioner været OK. (i hvert fald de 2 versioner der hører til OS 9.2) samt den sidste version i opdatering; af 9.1.2

Men jeg kan faktisk godt huske en eller to versioner af CarbonLIB der ikke ville boget som helst med Javaérne . . .
Avatar billede aeblenet Nybegynder
18. januar 2002 - 04:35 #8
takker for points !