Avatar billede laurbjerg Nybegynder
14. januar 2002 - 14:13 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

bærbar

Vi har i vores afdeling fået en bærbar, som vi alle må benytte os af. Vi opretter så i stifinder hver en mappe hvor vi kan ligge de forskellige filer.

Mit spørgsmål er, om man på mapperne i stifinder kan ligge en password, således at ens egen mappe kun kan åbnes af en selv ???
Avatar billede markie Nybegynder
14. januar 2002 - 14:17 #1
hva windows har den??
Avatar billede markie Nybegynder
14. januar 2002 - 14:18 #2
gå ind i kontrol panel og juster det det kan den sagtens hvis du har mere end windows 95
Avatar billede laurbjerg Nybegynder
14. januar 2002 - 14:18 #3
>markie

windows 2000
Avatar billede laurbjerg Nybegynder
14. januar 2002 - 14:20 #4
>markie

Efter kontrolpanel, hvor skal jeg så gå videre ?
Avatar billede laurbjerg Nybegynder
15. januar 2002 - 08:11 #5
> markie

er du der endnu ????

Er der andre der kan hjælpe ellers ? Hvis jeg gør som markie foreslår, kan man så sætte et password på mappen ?
Avatar billede jones_net Nybegynder
15. januar 2002 - 10:06 #6
Hvis I logger ind med hver jeres brugerkonto, så skal du sætte sikkerheden som følger:
Log ind med dit brugernavn.
Højreklik mappen.
vælg egenskaber/properties.
vælg fanen sikkerhed/security.
Vælg her hvem der skal have adgang - fjern everyone/alle, og tilføj dit eget brugernavn:-)

Hvis I logger ind med det samme brugernavn, har I ikke mulighed for at password beskytte mapperne hver for sig...

/J
Avatar billede laurbjerg Nybegynder
15. januar 2002 - 10:13 #7
> jones net

Jeg takker !
Avatar billede jones_net Nybegynder
15. januar 2002 - 10:26 #8
Det var så lidt, godt for at høre, at der er endnu en glad \"kunde\":-)

/J