Avatar billede systemkonsulenten Nybegynder
14. januar 2002 - 09:16 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Compare af fil-attributter

Er der nogen der kender et lille program der kan lave en compare på 2 filers attributter og efterfølgende afvikle en DOS kommando afhængig af resultatet. Evt. en nem måde selv at programmere det. Jeg er ikke Pascal eller C haj!
Avatar billede professoren Nybegynder
21. januar 2002 - 15:04 #1
du kan, i DOS promt, brug ARRTRIB comando. Det vil
returnere en streng, som du så kan indlæse som
input til en basic, Pasacal, eller C program
Avatar billede systemkonsulenten Nybegynder
21. januar 2002 - 19:09 #2
Tak for svaret. attrib kender jeg jo godt - jeg har selv fundet et lille lækkert program som kan præcis hvad jeg har brug for - det hedder xxcopy og er en svært udvidet version af det gængse xcopy. Skulle jeg selv kode en lignende funktion i basic eller pascal ville det tage alt for lang tid.
men ellers tak for svaret.