Avatar billede bss Nybegynder
09. januar 2002 - 15:29 Der er 8 kommentarer og
3 løsninger

CSS

Jeg ville gerne høre om den her Style er OK til alle browsere, også IE 6:
h1
{
font-family :Verdana, Sans-serif;
font-size: 16px;
color: #FFFFFF;
width: 100%;
padding: 6px;
font-weight:bold;
text-align:center;
background-color:\"#000080\"
}

Avatar billede jokn Nybegynder
09. januar 2002 - 15:31 #1
IE 6:
Det meste funker, men den har hvid baggrund...
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
09. januar 2002 - 15:32 #2
Næsten, sådan her er den fin:

h1
{
font-family :Verdana, Sans-serif;
font-size: 16px;
color: #FFFFFF;
width: 100%;
padding: 6px;
font-weight:bold;
text-align:center;
background-color:#000080
}

Avatar billede pelkjaer Nybegynder
09. januar 2002 - 15:32 #3
Du skal ikke have \" omkring background-color
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
09. januar 2002 - 15:34 #4
Nu ved jeg ikke om man kan sætte width på en <h1> i procent, så det virker overall, men ellers ja.

du kan oven i købet nøjes med:

background-color:#000080;

Altså uden \"\"
Avatar billede neuro Nybegynder
09. januar 2002 - 16:21 #5
der er hvid baggrund fordi du omslutter dit parameter background-color med \"\" .. og det skal man ikke :D
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
09. januar 2002 - 17:08 #6
neuro>>Og det mener du ikke allerede er sagt - flere gange :)
Avatar billede neuro Nybegynder
09. januar 2002 - 21:03 #7
pelkjaer> prøver jo bare at være behjælpelig .. ikke altid jeg lige får læst ALLE svar/comments ... hehe .. sorry ;)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
10. januar 2002 - 09:43 #8
Tak for point anyway :))
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
10. januar 2002 - 09:46 #9
nikolajdu>>\"anyway\"?

Min kommentar var skam ikke myntet på dig - svartidspunkterne er næsten ens..
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
10. januar 2002 - 09:52 #10
Pelkjaer - I know. Jeg fortrød også formuleringen i samme øjeblik jeg trykkkede på knappen. Det kunne misforståes og det var ikke meningen. :))

Jeg er morgenfrisk og i vældigt godt humør, så tag det ikke ilde op. Det var overhovedet ikke møntet på nogen. :))

Jeg er dog fuldstændigt enig med dig i at folk bør læse indlæg igennem inden de svarer. Dog sker det jo at når man skimmer teksten at et eller andet smutter :(

/Nikolaj
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
10. januar 2002 - 09:57 #11
Okay :)

-og ja, det kan jo smutte så jeg fortryder på sin vis også min egen kommentar til neuro. Men han er sikkert en big boy der kan klare det ;D