Avatar billede vanaheim Nybegynder
06. januar 2002 - 20:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ny path i WinME ?

Jeg har lavet 1000 nye paths til win98 men nu fik jeg fat i en winME, hvor jeg skulle sætte en Path til
\" %PATH=C:\\jdk1.3.1\\bin \", men den bliver ikke genkendt når jeg laver den i ME ??? Hvordan kan jeg så gøre det ??? ( jeg arbejder hårdt på det )...
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. januar 2002 - 12:10 #1
Det eneste du skal gøre er faktisk (autoexec.bat bliver ikke indlæst i winme) først at tilføje den i autoexec.bat (mystisk ikk?) derefter starter du msconfig.exe - vælger fanebladet start - nu får du så at vide noget i stil med \"ulovlige variabler i autoexec.bat er flyttet til win.ini\" eller noget i den stil.
Så er det klaret :)
Avatar billede vanaheim Nybegynder
13. januar 2002 - 05:49 #2
Start --> Programmer --> Tilbehør -->
Systemværktøjer --> Systemoplysninger -->
( så er man i hjælp og support )
vælg Funktioner --> værktøjer til Systemkonfiguration --> Miljø, skriv ny eller redigere værsgod.
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. januar 2002 - 12:16 #3
vanaheim> ??? den sidste kommentar - hvad var det?