Avatar billede andersberg Nybegynder
06. januar 2002 - 15:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Opsætning af Data på 8310 med Orange

Har lige tilmekdt mig Data. Nogen som ved hvordan jeg sætter telefonen op til det?? Han vidste det ikke!!! :(
Avatar billede cgleerup Nybegynder
07. januar 2002 - 10:46 #1
www.nokia.dk
www.orange.dk

Jeg tror det er stederne hvor du finder svarene - selvom det er på den hårde måde.
Til gengæld er det også den bedste måde, der er mange gode artikler om 8310 og de andre modeller.

Men ved at tjekke nokia siden vil du  sikkert også se mange andre eksempler på hvad din telefon rent faktisk kan!

:-)
Avatar billede andersberg Nybegynder
07. januar 2002 - 20:22 #2
Ved godt hvad den kan :) Synes bare ikke jeg kan finde svaret der....
Avatar billede andersberg Nybegynder
09. januar 2002 - 10:21 #3
Fandt selv ud af det!!!! Prøvede mig frem!!!
Avatar billede svedendeko Nybegynder
11. januar 2002 - 09:48 #4
Er det noget du vil dele med andre ??

Jeg har nemlig også lige fået en 8310, men har problemer med data delen.

Avatar billede andersberg Nybegynder
13. januar 2002 - 19:31 #5
Selvfølgelig vil jeg det :) Jeg installerede det modem, man kan hente på Nokia hjemmeside. Skriv lige hvis du vil have et link til det.

Derefter aktiverede jeg Infrarød, hvorefter jeg valgte ny internet forbindelse på computeren. Derefter valgte jeg hvilket modem den skulle bruge - Nokia 8310. Og som opkaldsnummer valgte jeg 26265555 (Orange)

Og som kode valget jeg ikke noget!!! Dereter virkede det bare.

Skal lige siges at jeg har tilmeldt mig Data hos Orange (koster 40 kr om måneden)

Skriv lige om du får det til at virke.....