Avatar billede xpmobil Nybegynder
05. januar 2002 - 17:03 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Vil i ikke nok være flinke og hjæple mig !!!

Hejza alle sammen Vil i ikke nok være flinke og hjæple mig med at bedømme http://www.xpmobil.dk fra en skla fra 1 til 13 der skal besømmes

Banner Grafik 1 / 13
Desigen 1 / 13
Indhold 1 / 13
Brugervenlige 1 / 13
osv...

Mangler ( det i syndes der mangler skri der lige ikke )

jeg deller point ud til alle dem der har værere med det her gælder fra i dag til en uge fra ad okey vi zez
Avatar billede francke Nybegynder
05. januar 2002 - 17:53 #1
Det er li\'som der mangler et punktum og blive skrevet med stort!!

XPmobil er det nyeste mobil sted på nettet vi er 3 unge mennesker som har startet denne side op vi satser på at få en DK adresse måske også en NET Adresse hvis denne side bliver propulær nok til det men XPmobil er ikke bare en mobil side det er også en søge side hvor du kan finde andre links til andre sider du kan også tilføje dit egen Website og vi arbejder på sagen men at få Danmarks støste chat så hjælp os med at skaffe kunder nok til at siden kan få en NET adresse der skal min være 500 besøgende om dagen

MVH Team XPmobil

Avatar billede xpmobil Nybegynder
05. januar 2002 - 17:55 #2
øøø vil du ikke rette det
Avatar billede xpmobil Nybegynder
05. januar 2002 - 17:55 #3
jeg er ikke så gode til at stave LOL
Avatar billede francke Nybegynder
05. januar 2002 - 17:58 #4
Hvad betyder \" Gør XMobil stør\" ?
Avatar billede francke Nybegynder
05. januar 2002 - 18:07 #5
Hvad med sådan??

XPmobil er det nyeste mobil sted på nettet.Vi er 3 unge mennesker,som har startet denne side op.
Vi satser på at få en DK adresse og måske også en NET Adresse,hvis denne side bliver propulær nok til det.
Men XPmobil er ikke bare en mobil side.Det er også en søgeside hvor du kan finde links til andre sider.Du kan også tilføje dit egen Website.
Vi arbejder også på at få Danmarks støste chat, så hjælp os med at skaffe kunder nok til at siden kan få en NET adresse. (min. være 500 besøgende om dagen)

MVH Team XPmobil
Avatar billede francke Nybegynder
05. januar 2002 - 18:09 #6
Rettelse!
(min. være 500 besøgende om dagen)
Skal være!
(min.500 besøgende om dagen)
Avatar billede francke Nybegynder
05. januar 2002 - 18:10 #7
En mere!

tilføje dit
Til
tilføje din
Avatar billede francke Nybegynder
05. januar 2002 - 18:12 #8
Har lavet det så det er lige til at kopiere!!

XPmobil er det nyeste mobil sted på nettet.Vi er 3 unge mennesker,som har startet denne side op.
Vi satser på at få en DK adresse og måske også en NET Adresse,hvis denne side bliver propulær nok til det.
Men XPmobil er ikke bare en mobil side.Det er også en søgeside hvor du kan finde links til andre sider.Du kan også tilføje din egen Website.
Vi arbejder også på at få Danmarks støste chat, så hjælp os med at skaffe kunder nok til at siden kan få en NET adresse. (min.500 besøgende om dagen)

MVH Team XPmobil
Avatar billede ricky Nybegynder
05. januar 2002 - 23:00 #9
Det er da fuldstændig uinteressant om I har tænkt jer at få en .net adresse - stryg det - det virker useriøst (læs: barnligt) at skrive for mig (som bruger) fuldstændige ligegyldige informationer.
Avatar billede ricky Nybegynder
05. januar 2002 - 23:01 #10
og hvorfor hedder den XP ???
Avatar billede webinfo Nybegynder
05. januar 2002 - 23:02 #11
hvad det ikke men det gør den bare
Avatar billede francke Nybegynder
05. januar 2002 - 23:10 #12
ricky> Hvad hedder din hjemmeside? :)
Avatar billede ricky Nybegynder
05. januar 2002 - 23:15 #13
øhh... tak webinfo!
francke>> hvad mener du med det ?

og så bør I generelt få nogle til at læse korrektur på det I skriver - der er saftsusme mange fejl...

dem jeg lige faldt over er:
\"Bliv Linkspartnere\" = \"Bliv Linkspartner\"
\"Web serviser\" = \"Web Services\"
\"Gør XPmobil støre\" = \"Gør XPmobil større\"
\"Programør\" = \"Programmør\"
\"Maritn mammen\" går jeg ud fra er \"Marting Mammen\"
Avatar billede ricky Nybegynder
05. januar 2002 - 23:18 #14
desuden... hvad med at lave en guide til hvordan man får de ringetoner ind i sin telefon ?
Avatar billede francke Nybegynder
05. januar 2002 - 23:21 #15
Nysgerrighed! Du spørger hvorfor deres hedder XP og jeg spørger dig hvad din hedder!
Avatar billede francke Nybegynder
05. januar 2002 - 23:22 #16
Lægger da gerne min!
http://www.per-f-hansen.dk/