Avatar billede sonoxdk Nybegynder
05. januar 2002 - 04:54 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Menu & hovedpunkter :)

Har brug for en menu lidt som den over til venstre her på eksperten, hvor man kan tilføje nye punkter til de forskellige kategorier/hovedpunkter...

dvs man kan oprette hovedpunkter og så tilføje under punkter til de forskellige hovedpunkter...

Nogen som gide hjælpe ??
Avatar billede cygnet Praktikant
05. januar 2002 - 05:46 #1
Med en access database som understøttelse ?

Er det bare selve menuen - eller er det også selve sider man skal kunne lave dymnamisk ?
Avatar billede sonoxdk Nybegynder
05. januar 2002 - 06:20 #2
Det må godt være med en access database
Det skal bare være selve menuen, hvad mener du med lave dynamisk ?
alså man skal kunne oprette nye hoved punkter, så skal man så kunne indstille ved hvert nyt link man tilføjer hvilket hoved punkt det høre til....
Avatar billede keysersoze Guru
05. januar 2002 - 11:17 #3
er det fordi du ikke har en idé til hvordan eller fordi du ikke kan finde ud af det?
Avatar billede cygnet Praktikant
05. januar 2002 - 12:20 #4
:-) Godmorgen..

Jeg her igen.
Hvordan vil du have den skal sorteres. Skal det værer efter forbogstav - eller efter hvor når punktet er lagt på ?
Avatar billede cygnet Praktikant
05. januar 2002 - 12:39 #5
Avatar billede sonoxdk Nybegynder
05. januar 2002 - 16:29 #6
Alså, hvad med de underpunkter jeg snakkede om ?
Avatar billede cygnet Praktikant
05. januar 2002 - 17:04 #7
skal der også værer link på hovedepunktet ?
Avatar billede cygnet Praktikant
05. januar 2002 - 17:06 #8
kan du bruge den der er den nu ?
Avatar billede cygnet Praktikant
05. januar 2002 - 21:16 #9
ellers kan jeg anbefale disse to link

Asp Index
Et smart script, der henter sidens men u fra en access database. Det er smart fordi man ikke behøver at opdatere sin menu på siden, hver gang der kommer noget nyt
http://www.netstuff.dk/redirect.asp?mode=redirect&id=78

Asp
Menu hvor du kan tilføje og slettet underpunkter og hovedpunkter. Meget nem at udbygge.
http://www.netstuff.dk/redirect.asp?mode=redirect&id=100

Fundet på http://www.netstuff.dk/default.asp?id=Asp

Avatar billede sonoxdk Nybegynder
05. januar 2002 - 21:17 #10
kan ikke bruge det du kom med....
Avatar billede cygnet Praktikant
05. januar 2002 - 21:28 #11
Hvad snakker du om - hvorfor kan du ikke bruge dem - hvad er der galt med dem ?

Du kan da ikke bare smutte på den måde...