Avatar billede kaim Nybegynder
02. januar 2002 - 12:46 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Microsoft Installer!!

Jeg prøver at installer McAfee, men msiexec starter to processer og den ene tager 100% cpu og den installer ikke en skid, den står bare og hænger...nogen idéer??
Avatar billede lazac Nybegynder
02. januar 2002 - 12:58 #1
Det kan være at din maskine allerede er inficeret med en virus.
Prøv evt. McAfee\'s online scanner.
Avatar billede kaim Nybegynder
02. januar 2002 - 13:04 #2
Det skulle den ikke være, for jeg afinstallede en gammel virusscanner på den, før jeg ville installerer den nye, men det er da et forsøg værd.
Avatar billede lazac Nybegynder
02. januar 2002 - 13:41 #3
Hvis du har nogen anti-virus funktion aktiveret i din BIOS, kan du prøve at deaktivere dette.
Avatar billede dr.m Nybegynder
04. januar 2002 - 00:24 #4