Avatar billede jesperthorup Nybegynder
29. december 2001 - 17:07 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

*.AVI filer

Er der nogle der kender et program, så man kan få en AVI fil til at fylde mindre? Enten forkortere den eller komprimere den (gå ned i kvalietet).
HHHJJJÆÆÆLLLPPP!
Avatar billede cd_ Nybegynder
29. december 2001 - 17:10 #1
Avatar billede jesperthorup Nybegynder
29. december 2001 - 17:19 #2
ja men det tager mega lang tid at gemme dem når man har redigeret i dem!
Avatar billede cd_ Nybegynder
29. december 2001 - 17:30 #3
Der er ikke mange andre muligheder, jeg går udfra du vil lave noget med DivX, det er et format der kræver utrolig meget processorkraft at pakke/gemme, fordi det er en så stor komprimering den skal foretage så mange beregninger, så det tager lang tid. Af mine erfaringer er VirtualDUB det der udnytter processorkraften mest optimalt og det der er hurtigst.