Avatar billede radium Nybegynder
12. april 2000 - 13:52 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

self.close();

Hej...

Lige nu bruger jeg den fuktion som hedder self.close();

Jeg skal bruge noget andet, så der ikke komme den der pop up op om jeg er sikker på jeg vil lukke vinduet...
Er det muligt at gøre så'en at den popup ikke kommer op ??
Avatar billede olebole Juniormester
12. april 2000 - 13:59 #1
<ole>
Du kan - af sikkerhedsmæssige grunde - ikke lukke et vindue, der ikke er åbnet med JavaScript uden at få den pågældende popup.
/VH
</bole>
Avatar billede grunken Nybegynder
12. april 2000 - 14:03 #2
Lige en kort bemærkning....

Du kan kun Lukke vinduer der er åbnet med Javascript....! (uden at få popuppen!), ellers kommer den !!!

-Grunken
Avatar billede olebole Juniormester
12. april 2000 - 14:09 #3
Jeg kan se, vi er enige ;-)
Avatar billede radium Nybegynder
12. april 2000 - 19:03 #4
Jamen den er åbnet med Javascript...

Så'en her åbnes den...

<!--
function kontakt()
  {
  var w_inst = window.open('kontakt.asp','_kontakt','width=500,height=500,resizable=no,scrollbars=no,menubar=no,toolbar=no,directories=no,location=no,status=no,');
  w_inst.focus();
  }

  // --- stop hiding -->

Avatar billede radium Nybegynder
12. april 2000 - 19:13 #5
Jeg fandt selv ud af det.. :o

Skulle jo bare bruge java script:window.close() istedet for self.close()

:)

Avatar billede olebole Juniormester
12. april 2000 - 19:26 #6
'window', 'top' eller 'self' - jeg har aldrig haft problemer med nogen af dem, eller hørt andre end dig, der har haft det...!?!
Avatar billede radium Nybegynder
12. april 2000 - 20:14 #7
Da jeg prøvede det andet, kom den op med en popup box og spurgte om jeg var sikker på om jeg ville lukke den...