Avatar billede waze2001 Nybegynder
20. december 2001 - 19:32 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Formatering

hej... Hvordan formatere jeg i winxp, jeg har kun et drev?????
Avatar billede rkhdk Nybegynder
20. december 2001 - 19:33 #1
hvis ALT skal slettes på disken

Boot op på en Win98 diskette,, når den er færdig med at boote skriver du fdsik.. og sletter dine partitioner der.. så opretter du dem igen, og formatere dem, før du kan bruge dem!
Avatar billede rkhdk Nybegynder
20. december 2001 - 19:34 #2
sorry det var FDISK
Avatar billede resten Nybegynder
20. december 2001 - 19:34 #3
Boot op på din cd og følg vejlednigen så kan du formater den.
ellers kan du hente bootdisketter her til at gøre det samme www.bootdisk.com men husk du skal bruge 6 disketter i alt.
Avatar billede resten Nybegynder
20. december 2001 - 19:35 #4
rkhdk> det nemmeste ville være bare at boote på selve xp cden.
Avatar billede waze2001 Nybegynder
20. december 2001 - 19:35 #5
Har du fået min point....
Avatar billede resten Nybegynder
20. december 2001 - 19:36 #6
Takker :)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
20. december 2001 - 19:37 #7
resten => hvad JEG kan forstå, så HAR han Xp, og vil FJERNE XP..
Avatar billede rkhdk Nybegynder
20. december 2001 - 19:40 #8
Ikke INSTALLERE XP
Avatar billede resten Nybegynder
20. december 2001 - 19:42 #9
Læs det han skriver.

og du kan stadig formater med xp uden at lægge den ind igen.
Avatar billede retaxes Nybegynder
20. december 2001 - 20:12 #10
det kan jo ikke lade sig gøre at formatere inde fra WinXP eller for dens sags skyld alle andre styresystemer der er aktive på det drev man vil formmatere..

Der er kun 2 muligheder enten fdisk på en bootbar diskette eller ved at boote fra CD\'en óg formatere der fra.