Avatar billede superib Nybegynder
20. december 2001 - 16:27 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Pointer til CString object...

Jeg har en pointer der pejer på en integer der ligger i node i en linket liste... Jeg skal gerne have lavet den integer om til et CString object, så jeg kan smide det ud til skærmen med textout...
Avatar billede dyrby Nybegynder
20. december 2001 - 16:30 #1
CString test;
test.Format(_T(\"%d\"), dinVar);
Avatar billede superib Nybegynder
20. december 2001 - 17:34 #2
Vil det også virke med en double??
Avatar billede dyrby Nybegynder
20. december 2001 - 17:49 #3
Ja det skulle jeg mene...
Du kunne også skrive noget i retning af:
test.Format(_T(\"Resultatet er: %d\", pointerTilNode->integerVar); Hvis du skulle have lyst til det ;)
Avatar billede jpk Nybegynder
20. december 2001 - 23:10 #4
CString\'s Format virker fint med de fleste datatyper, du skal blot angive typen:
%s = string
%d = int
%f = float/double (fx: %.2f formaterer med 2 decimaler)

Avatar billede superib Nybegynder
21. december 2001 - 12:18 #5
Det virkede sørme... så fik vi endag også aflever til tiden (næsten da ;), efter en hård nats arbejde...

Takker for hjælpen...