Avatar billede deepanker Nybegynder
19. december 2001 - 01:31 Der er 8 kommentarer

Link til filer uden for director

Nogle der kan hjælpe med at linke til filer uden for director. Jeg har en knap som skal åbne eks et word dokument og en html fil
Avatar billede Himbear Nybegynder
19. december 2001 - 08:01 #1
Du skal bruge denne kommando:

open \"test.doc\" with \"C:programmer...\"
Avatar billede Himbear Nybegynder
19. december 2001 - 08:03 #2
Dit document skal ligge i samme bibliotek, som din directorfilm, hvis den ikke gør det, skal du også specificere hvor den er.
Avatar billede stormester Nybegynder
20. december 2001 - 11:35 #3
Skal du linke til en ekstern HTMl side kan det gøres ved at bruge:

goToNetPage \"http://www.mereØl.dk\"

Skal du linke til en html fil som ikke er på nettet men ligger i roden samme med din dir fil kan den åbnes med

goToNetPage \"navnpåfil.html\"
Avatar billede stormester Nybegynder
20. december 2001 - 11:37 #4
begge filer lukkes op i din browser, mhs til Word filen, kræver dette jo at bruger har Word på sin maskine, er du sikker på det?
Avatar billede Himbear Nybegynder
25. december 2001 - 16:49 #5
kan det bruges?
Avatar billede lingoman Nybegynder
01. januar 2002 - 22:14 #6
Husk at lukke dit spørgsmål eller kommentere hvad du ellers manger at få svar på
Avatar billede colman Nybegynder
24. oktober 2002 - 08:18 #7
Nej desværre det er blot et link til en ekstern fil, det jeg er ude efter er link til et billede i min director fil. Dvs. at jeg kan erstatte billedet uden at skulle åbne min director fil...

Jeg har ikke vildt styr på director men har arbejdet meget med Flash og de minge jo lidt om hinanden...jeg har ikke rigtige nogle bestemte sider jeg er inde på...jeg bruger tit macromedia.com i hvert fald...
Avatar billede mvpmedia Nybegynder
30. maj 2003 - 11:40 #8
når du importerer skal du sætte den til at linke eksternt, på den måde kan du skifte det eksterne billede ud bare du kalder det ved samme navn.

MVPmedia