Avatar billede lf Nybegynder
08. april 2000 - 18:21 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ulige popup vindu

Jeg har tre QtVR film i ulige størrelse, de vil jeg at gerne skal vises i ulige vinduer, slik at de i teorien kan være åbne samtidig.
Så langt har jeg brugt dette script, men da åbnes de alle i samme vindu og så bliver nummer to og tre i samme størrelse som den første
<script language="javaScript">
<!--

function qt(file) {
          if  (navigator.appName == "Microsoft Internet Explorer" &&
          parseInt(navigator.appVersion) <= 3) {
              window.location = file;
          }
          else {
              qt = window.open("","qtwin","width=1035,height=778");
              qt.document.write('<body bgcolor=#000000>');
              qt.location.href = file;

          }

function qt_1(file) {
          if  (navigator.appName == "Microsoft Internet Explorer" &&
          parseInt(navigator.appVersion) <= 3) {
              window.location = file;
          }
          else {
              qt = window.open("","qtwin","width=650,height=497");
              qt.document.write('<body bgcolor=#000000>');
              qt.location.href = file;

          }
function qt_2(file) {
          if  (navigator.appName == "Microsoft Internet Explorer" &&
          parseInt(navigator.appVersion) <= 3) {
              window.location = file;
          }
          else {
              qt = window.open("","qtwin","width=330,height=269");
              qt.document.write('<body bgcolor=#000000>');
              qt.location.href = file;

          }
//-->

</script>
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
08. april 2000 - 19:38 #1
Jeg tror bare du skal kalde vinduerne forskellige navne, f.eks.

              qt = window.open("","qtwin1","width=1035,height=778");

Så kan du kalde den næste qtwin2, og den næste qtwin3.
Avatar billede lf Nybegynder
09. april 2000 - 11:00 #2
så enkelt kan det være, takker
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
09. april 2000 - 11:12 #3
;-)