Avatar billede sazko Nybegynder
17. december 2001 - 17:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

<? echo ?>

Jeg har et problem med min formular. Når man udfylder min formular så indsætter den selv informationerne ind på en anden side. Det virker også fint nok, men når den næste udfylder formularen overskriver det den anden havde skrevet, hvilket ikke er det fedeste. Hvordan kan man få det til at virke, så den hele tiden indsætter nye oplysninger istedet for at overskrive.

/Sazko
www.walt.webpunkt.dk
Avatar billede razor Nybegynder
17. december 2001 - 17:25 #1
Du mener noget i retning af:

printf(\"<input type=\'text\' name=\'flaf\' value=\'%s\'>\", ($ny_flaf) ? $ny_flaf : $flaf);

Jeg er lidt i tvivl?
Avatar billede sazko Nybegynder
17. december 2001 - 17:28 #2
Hvis Svend udfylder en  formular, kommer resultatet ind på en side så andre kan læse det. Men Kurt udfylder formularen, og det bliver sat ind på den anden side, så overskriver det det Svend skrev. Hvordan gør man så det ikke gør det?

/Sazko
www.walt.webpunkt.dk
Avatar billede ult Nybegynder
17. december 2001 - 17:38 #3
Muligvis vil du gerne appende til en fil. Så gøres det med
if($file=fopen(\"din.fil\", \"a\")){
  fputs($file, \"Den text, der skal appendes\\n\");
}

8-)
Ulf