Avatar billede velle Nybegynder
14. december 2001 - 12:21 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Øjeblikkelig opdatering

Jeg skal have et loop til at ændre top og left for et object, så det flytter sig henover skærmen. Men skærmbilledet bliver først opdateret når proceduren er endt. Hvordan får jeg den til at opdatere løbende. I VB tror jeg nok at man bruger \"doEvent\".

VH Velle
Avatar billede snowball Novice
14. december 2001 - 12:22 #1
Form1.Refresh;

Snowball
Avatar billede snowball Novice
14. december 2001 - 12:23 #2
Altså den sætter du så ind i din kode lige efter du har flyttet rundt på tingene ! ;)

Snowball
Avatar billede unclebug Nybegynder
14. december 2001 - 12:45 #3
If you use Application.ProcessMessages your machine will not block completely while moving.

Or better yet, use PostMessage with the new coordinates, that will make Windows run very smoothly while the object moves.

ooops, det skulle have været på dansk, sorry.