Avatar billede doktoren Nybegynder
09. december 2001 - 23:54 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Import af gamle emails til Outlook

Hey..På et tidspunkt da jeg fik ny computer formaterede jeg min harddisk. Forinden gemte jeg de filer (email+adressekartotek) jeg havde modtaget i Outlook. Nu vil jeg gerne importere filerne til Outlook igen så jeg kan læse min gamle post....El bare få dem åbnet på en eller anden måde.
Vh Anders
Avatar billede doktoren Nybegynder
10. december 2001 - 00:00 #1
Og kan man sætte Outlook op til at modtage emails fra alle ens adresser hotmail og universitetsmail eksempelvis..eller er det begrænset til adsl.tdc.dk  cybercity.dk og andre internetudbydere?.....=O)
Avatar billede peter_michael Nybegynder
10. december 2001 - 00:10 #2
Du kan sætte outlook op til andre konti således:Åbn outlook. Gå ind i funktioner. Her er der i rullemnuen et felt der hedder konti... Her kan du tilmelde eller fjerne konti af forskellig slags. Resten bliver du guidet igennem. Det med de gamle mails og adresser ved jeg ikke men arbejder på sagen.
Avatar billede doktoren Nybegynder
10. december 2001 - 00:13 #3
Det prøver jeg...Håber du finder ud af det andet..kunne være sjovt at læse al min gamle post..ligger tusind emails eller så noget..
Men lad det nu ikke holde dig vågen hele natten

=O)
Avatar billede doktoren Nybegynder
10. december 2001 - 00:19 #4
Det virker....
Cool Burger!!!!
Avatar billede doktoren Nybegynder
10. december 2001 - 09:43 #5
Jeg lader lige spørgsmålet omkring import af filer til Outlook være åbent lidt endnu..
Avatar billede kwo Nybegynder
12. december 2001 - 13:33 #6
Hvordan gemte du filerne?
Avatar billede doktoren Nybegynder
31. maj 2002 - 21:11 #7
HAr selv fundet ud af det...