Avatar billede real-master Nybegynder
09. december 2001 - 20:55 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Load siden.

Jeg kunne godt tænke mig at få en funktion ind sådan at når man går ind på siden så kommer der dette frem: Vent loader siden... Altså sådan det hele er loadet fordi jeg har mange billeder på også stiller den selv om....
Avatar billede thaufer Nybegynder
09. december 2001 - 21:00 #1
Avatar billede speedy Nybegynder
09. december 2001 - 21:01 #2
<html>
<head>
<body onLoad=\"document.all[\'loading\'].style.display = \'none\'; document.all[\'siden\'].style.display = \'block\'; \">
    <span id=\"loading\" style=\"display: block;\">
        Her kan du skrive din loading besked....
    </span>
    <span id=\"siden\" style=\"display: none;\">
        Hele din side skal være her + alle billederne
    </span>
</body>
</head>
</html>

/SpEeDy
Avatar billede speedy Nybegynder
09. december 2001 - 21:04 #3
thaufer>>Den du linker til er jo ikke en ordentlig preloader....selvom siden f.eks. kun tager 1 sek. at hente vil den vises i 3-4 sek..bare for at vise den animation som ikke har noget at gøre med hvor langt den er kommet med at hente siden

/SpEeDy
Avatar billede real-master Nybegynder
09. december 2001 - 21:09 #4
speddy jeg tjekker lige om det virker imorgen hvis det gør for du de 60 point
Avatar billede real-master Nybegynder
10. december 2001 - 20:55 #5
Jeg har ikke tjekket det endnu men jeg stoler på dig og vis det ikke virker bliver jeg sur!
Avatar billede speedy Nybegynder
10. december 2001 - 21:54 #6
hehe tak :) Selvfølgelig virker det når jeg skriver det :)

/SpEeDy