Avatar billede sad Nybegynder
08. december 2001 - 17:54 Der er 6 kommentarer

Installering af Lacie CD-brænder (USB) i Win 98??

Er det muligt at installere Lacie CD-brænder (USB) i Win 98??

Hvilken software/driver skal man bruge?

Skal der bruges en speciel USB-driver i Win 98 for at det virker?

Mvh. Thomas
Avatar billede maxium Novice
08. december 2001 - 18:13 #1
det kan du godt du skal bare installere de driver der er med så køre det
Avatar billede maxium Novice
08. december 2001 - 18:13 #2
(de driver der er med på cd\'en)
Avatar billede f_n Nybegynder
08. december 2001 - 23:39 #3
Hej Thomas
Du kan installere usb på computer med win 98 og op efter
du skriver ikke hvilken brænder model det er men hvis du ikke har en driver så prøv her
http://www.lacie.com/support/drivers/index.cfm

Vh- Frank
Avatar billede barfoot Nybegynder
10. december 2001 - 01:50 #4
Hej Leino

Her kan du downloade en USB-driver til WIN 98 og få alle de nødvendige oplysninger om hvordan du installerere usb.

http://www.usbman.com/win98seusbguide.htm

ha ha ha ha.....falaffa...fedt nok!!!
Avatar billede barfoot Nybegynder
10. december 2001 - 01:59 #5
Hej igen Leino

Den omtalete usb-driver er forresten til Win98SE udgaven, men der er selvfølgelig også usb-drivere til andre Windows versioner.

ha ha ha.....total iorden musiksmag....ha ha
Avatar billede barfoot Nybegynder
10. december 2001 - 02:39 #6
Hej igen Leino

Der findes forskellige programmer til brænding ac CD\'er på PC - f.eks. Nero, CloneCD, WinOnCD og CD Creator Deluxe 4,0.
Nero skulle efter sigende køre rimelig fejlfrit og der er en gratis demo version du kan hente på http://www.nero.com den fylder 4,8 Mb (demoversionen kan dog vistnok kun benyttes til backup). Den kan endda tale dansk til dig, hvis du henter filerne til det.

Men du skal selvfølgelig have installeret din Lacie-driver til din CD-brænder først....ha ha ha ha