Avatar billede tik Nybegynder
07. december 2001 - 19:45 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

16 speed Lite on brænder...

Hej!
jeg har et problem, brænderen fejler ik noget, men min computer er noget gammel så den kan nok max skrive med 2x men i nero kan jeg kun vælge 4x, 10x og 16x hvad kan jeg gøre ??? evt et andet program ?

håber der er nogle der gider hjælpe
Avatar billede donito Nybegynder
07. december 2001 - 19:53 #1
prøv med easy cd creator kan downloades på kazaa
jeg synes det er meget bedre end nero
Avatar billede kieler1234 Nybegynder
07. december 2001 - 19:57 #2
Roxio easy cd-creator er et godt program, virker bare ikke på min computer, så jeg bruger et andet fra Roxio nemlig WinOnCd som jeg mener er bedst!!
Avatar billede cdk Nybegynder
08. december 2001 - 13:28 #3
winoncd....er det bedste men easy cd creator er nemt at finde ud af.

ps. hvad har du af computer?
Avatar billede f_n Nybegynder
08. december 2001 - 23:47 #4
Hvor gammel er din pc. ??
Jeg tror mere det er de cd-r du skriver på
de skal understøtte eks. 16 speed. nogle cd.r understøtter kun 2 speed.

vh- frank
Avatar billede tik Nybegynder
13. oktober 2002 - 13:59 #5
LUKKET!