Avatar billede sørenviuff Nybegynder
28. marts 2000 - 15:46 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

mangler plugins

Jeg står her og mangler de to plugins Eyecandy og Xenofex til psp6 så... hvis der er nogen der ligger inde med dem eller kender et sted hvor jeg kan finde dem så må i meget gerne sende eller henvise dem til mig
Avatar billede prodic Mester
28. marts 2000 - 16:37 #1
http://www.alienskin.com/

Hjemmesiden for dem begge. Om de virker til PSP aner jeg ikke! Men de virker til Photoshop.

OG de er vel og mærke ikke gratis.
Avatar billede jefa Nybegynder
01. april 2000 - 23:58 #2
Avatar billede epoc Nybegynder
27. april 2000 - 12:55 #3
prøv altavista.com det virker bare søg det funger næsten altid
Avatar billede pendragon Nybegynder
20. juni 2000 - 09:38 #4
Desværre er de ikke gratis, men du kan købe dem hos de fleste større forhandlere... Ellers kan du downloade en demo fra alienskin.com. Der har du et par gratis funktioner. Derudover er der utrolig mange freeware plug-ins på nettet.. Det er bare om at lede.