Avatar billede sterion1 Nybegynder
03. december 2001 - 17:19 Der er 13 kommentarer

Html Chat ??

Hejza jeg søge en html-chat og jeg vil bare have en URL til et sted hvor man kan oprette en lille en, den skal udfylde disse krav - Admin knap - Admin ansættelse ! Sårh er der vist ikke mere !
Avatar billede Slettet bruger
03. december 2001 - 18:31 #1
Man kan altså ikke lave en chat i HTML! HTML er et tekstbehandlingssprog, JavaScript er et client-side sprog og ASP/PHP er server-side sprog. Det er kun de to sidste, du kan bruge til noget i denne sammenhæng, da kun de kan hente informationer fra andre computere!
Avatar billede sterion1 Nybegynder
03. december 2001 - 18:48 #2
yesyes men jeg har da set en chat i html mener jeg da hmmm nogle sider har jo oprettet noget hvor du skal have en bruger ! og så får du en chat med html og admin !
Avatar billede waldowolf Nybegynder
03. december 2001 - 18:55 #3
Tror næppe du laver en chat i clientsprog, men altså du for 100% repekt herfra vis du laver en!

www.wservice.dk ?

Waldo. www.enter-s.dk
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
03. december 2001 - 23:54 #4
Selvfølgelig kan man lave en chat i HTML, den bliver måske lidt ensom, men what the pokker, når vi nu har nok i os selv. Værsgo:

<HTML>
    <HEAD>
    <title>Narsicist Chatten Beta 0.9</title>
    </HEAD>
    <BODY>
    <FORM NAME=\"f\">
    <TEXTAREA NAME=\"minChat\" ROWS=\"5\" COLS=\"80\" WRAP=\"soft\">
    Hej hej og velkommen til Narsicist-chatten Beta 0.9.

    Chatten er lige ved at komme op at køre.
    </TEXTAREA>
    <BR>
    <INPUT TYPE=\"text\" NAME=\"myTekst\" SIZE=\"80\" VALUE=\"\"><INPUT TYPE=\"button\" VALUE=\"Indsæt\" onClick=\"document.f.minChat.value += \'\\n\'+document.f.myTekst.value;document.f.myTekst.value=\'\';\">
    </FORM>
    </BODY>
</HTML>
Avatar billede cpt.kangaroo Nybegynder
04. december 2001 - 12:30 #5
Heh, heh. Det skal nok blive den nye dille :-)
Avatar billede sterion1 Nybegynder
04. december 2001 - 15:22 #6
nikolaj den virker sq ok men kan vi ikke finde ud af noget teamwork ?!? min icq: 138441144 hvis du selv har icq så ADD mig ;))
Avatar billede waldowolf Nybegynder
04. december 2001 - 16:05 #7
nikolaj >> Det lugter lidt af Javascript ;)
Avatar billede ras2000 Nybegynder
05. december 2001 - 14:43 #8
Jeg synes nikolajdus script er for råt. Jeg vil straks smide det ind på samtlige mine sider.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
05. december 2001 - 14:44 #9
:-))
Avatar billede ras2000 Nybegynder
05. december 2001 - 14:49 #10
Jeg synes bare du skulle have en if{1==1} document.f.minChat.value +=\'Der er ikke andre brugere logget på\\n\' med. Så virker det mere ægte...
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
05. december 2001 - 14:51 #11
*LOL*
Avatar billede ras2000 Nybegynder
05. december 2001 - 14:55 #12
og en <inpu type=\"button\" value=\"administrer\" onclick=\"alert(\'der er en bruger logget på\')\">
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
05. december 2001 - 14:59 #13
haha, ja det bliver en mega succes :-))