Avatar billede rpp Nybegynder
03. december 2001 - 11:16 Der er 19 kommentarer

CD drev åbner sig selv!

Hejsa.

Jeg har et CD rom drev(Creative 52X MX), det åbner sig selv, hver eneste gang jeg lukker programmet Easy CD Creator ned.
Jeg har tjekket for virus og den slags, det er der ikke noget af :o)

RPP
Avatar billede zupastar Nybegynder
03. december 2001 - 11:22 #1
okay... det var da rart at vide! :D
Avatar billede rpp Nybegynder
03. december 2001 - 11:37 #2
Jeg ved ikke om jeg har formuleret mig forkert, eller hvad?
Men det kunne jo godt være at der var nogle der vidste hvad der kunne forårsage dette?
Er det mit drev som der er noget galt med?
Eller er det bare min maskine?

RPP
Avatar billede james_t_dk Juniormester
03. december 2001 - 11:38 #3
Måske det bare er easy CD creator!!!
Avatar billede rpp Nybegynder
03. december 2001 - 11:48 #4
Maskinen har været formateret op til flere gange, men den gør det stadig hver eneste gang jeg lukker CD creator ned.
Jeg har prøvet med både easy cd 4 og 5, den gør det ved begge versioner !!

RPP
Avatar billede james_t_dk Juniormester
03. december 2001 - 12:04 #5
Tror du så ikke at det er feature i Easy CD der gør det? De brænder programmer jeg har arbejdet med spytter altid CD\'en ud når den er færdig med at brænde, eller når man klikker ok til at brændingen er færdig, måske dette er noget af det samme.
Avatar billede rpp Nybegynder
03. december 2001 - 12:06 #6
Tror jeg ikke.
Det er først når programmet bliver lukket ned, så går drevet i gang med at arbejde, og efter ca. 15-20 sek. åbner det?

RPP
Avatar billede robotten Praktikant
03. december 2001 - 12:35 #7
Har du patchet programmet? Inde på deres hjemmeside er der nogle patches til at downloade, bl.a. for winXP.

/Robotten
Avatar billede rpp Nybegynder
03. december 2001 - 13:01 #8
Jeg har updatet programmet, med den nyeste update(win 98), men det hjælper heller ikke.

RPP
Avatar billede rpp Nybegynder
03. december 2001 - 13:02 #9
Ja, der skulle have stået at jeg kører win 98 :o)

RPP
Avatar billede francke Nybegynder
03. december 2001 - 13:20 #10
Gør den det kun een gang eller bliver den ved? Een gang er vel til at leve med!!  :)
Avatar billede rpp Nybegynder
03. december 2001 - 13:34 #11
Ja, kun een gang.

Hvis jeg kunne leve med det sådan, mon så jeg havde stillet spørgsmålet?

RPP
Avatar billede james_t_dk Juniormester
03. december 2001 - 16:36 #12
Hvis det kun er nedluk af det ene program der gør det, så er det sgu programmet der gør det.
Avatar billede rpp Nybegynder
03. december 2001 - 16:39 #13
Ja,ok, det kan jeg godt se, men forstår bare ikke at den både gør det ved 4´eren og 5´eren, plus at den gør det når hele maskinene har været formateret.
Min bror bruger den samme cd til at installere easy cd med, og han har ingen probs. med det!
Kunne det tænkes at der er noget galt med et stik , aller sådan noget?

RPP
Avatar billede james_t_dk Juniormester
03. december 2001 - 18:09 #14
Ja men det eneste andet det kan være er hardware eller styrre system. Jeg syntes at du skal lave en beskrivelse af problemet på engelsk og så spørge producenten!
Avatar billede rpp Nybegynder
03. december 2001 - 19:07 #15
Ja, ok, men skifter over til XP i morgen, så må jeg se om den stadig gør det, håber jeg ikke  :o)
james t dk >> lav lige et svar, så jeg kan give dig dine velfortjente point  :o)

RPP

Avatar billede james_t_dk Juniormester
04. december 2001 - 06:11 #16
RPP>> Jeg vil ikke have points før vi er sikre på at dit drev er holdt op med det der! Om det så hjælper at installere XP og det er løsningen det kan så være!
Avatar billede rpp Nybegynder
04. december 2001 - 09:43 #17
james>> fair nok, vender tilbage  :o)
Avatar billede robotten Praktikant
19. marts 2002 - 09:24 #18
Fundet ud af noget?
Avatar billede robotten Praktikant
09. april 2002 - 08:32 #19
rpp>> Vender du tilbage??? ;)