Avatar billede clockman Nybegynder
27. november 2001 - 21:30 Der er 1 løsning

Multicasting med Norton Ghost

Hej jeg har været ved at oprette en ghost server, som er opsat til multicasting. Jeg har også lavet en diskette som skal i maskinerne, og det virker, når man gør det manuelt.

Nu vil jeg gerne have, at man bare skal sætte disketten i drevet, og så sker det hele automatisk.

Jeg har fået at vide, at man skulle indsætte en ekstra linie i autoexec.bat filen som ligger på disketten. Det har jeg også gjort, og filen ser sådan ud lige nu:

@echo off
prompt $p$g
\\net\\netbind.com
MOUSE.COM
cd \\ghost
echo Loading...
GHOST.EXE

ghost.exe -clone, src=@mcbrian,dst=1 -batch

Er der nogle som kan fortælle mig, hvad der er galt ?

på forhånd tak
Avatar billede schubert Nybegynder
27. november 2001 - 22:49 #1
@echo off
prompt $p$g
\\net\\netbind.com
MOUSE.COM
cd \\ghost
echo Loading...
- Fjern denne linie GHOST.EXE
ghost.exe -clone, src=@mcbrian,dst=1 -batch