Avatar billede tommy Nybegynder
23. marts 2000 - 10:04 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Layer som skal skifte bgcolor

Hejsa...

Jeg skal bruge et script der skifte bgcolor på det layer som musen er over...

jeg syntes endligt at det lyder meget let og jeg har også fået det til at køre i IE... men det %#"!#¤%¤# BIPPP netscape ...jaa der vil det bare ikke spille

nogle der ligger inde med et sådanne script.. eller har set på en side ?
Avatar billede dar Nybegynder
23. marts 2000 - 14:22 #1
hvis netscape ligger i c:\programmer\netscape\ gøres det på følgende måde:

KØR> deltree c:\programmer\netscape
Avatar billede tommy Nybegynder
23. marts 2000 - 14:32 #2
jaaa det er måske en måde at gøre det på... men det var ikke lige det jeg søgte ;o)
Avatar billede shaba Nybegynder
24. marts 2000 - 14:41 #3
<html>
<head>
<script language="Javascript">
<!--
function OnLayer() {
    document.layers.hund.bgColor = "#FFF000";
}
function OffLayer() {
    document.layers.hund.bgColor = "#FF000";
}
// -->
</script>
</head>
<body bgcolor="#FFFFFF">
<layer id="hund" bgcolor="#FF0000" OnMouseOver="OnLayer();" OnMouseOut="OffLayer();"><font size="2" face="Verdana">MMM!</font></layer>
</body>
</html>
Avatar billede shaba Nybegynder
24. marts 2000 - 14:43 #4
Lige en rettelse:

function OffLayer() {
    document.layers.hund.bgColor = "#FF0000";
}

Dvs., du skal lige putte et ekstra nul på farven, i funktionen OffLayer.

/Peter