Avatar billede cortina Nybegynder
22. november 2001 - 14:21 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Problemer på Eksperten.dk??

Er jeg den eneste som har problemer med eksperten??

Feks kan jeg ikke se banneret der står bare \"The page cannot be displayed\", Og når jeg har været inde på et spørgsmål så skal jeg nu trykke tilbage to gange for at komme tilbage oversigten.

Der er også noget når jeg har været inde og søge og har husket at trykke på eksperten, når jeg så har været inde på et spørgsmål og går tilbage så kommer jeg ud på google!!

Mvh Cortina
Avatar billede getalife Nybegynder
22. november 2001 - 14:23 #1
Jeg har ingen problemer
Avatar billede nogetfx Nybegynder
22. november 2001 - 14:25 #2
Inder søgefunktionen springer den tit rundt mellem eksperten og google

/Lars
Avatar billede a-tot Nybegynder
22. november 2001 - 14:50 #3
Ingen problemer (explorer 4.0)
Avatar billede cortina Nybegynder
23. november 2001 - 10:18 #4
Hmm så er det jo nok min com der fejler et eller andet!!

Jeg takker!!