Avatar billede anjensen1 Novice
16. november 2001 - 13:12 Der er 1 kommentar og
1 løsning

VML polyline -Stroke udtrykkes ikke

Hejsa
Jeg har lavet denne lille stump kode

<!DOCTYPE HTML PUBLIC \"-//W3C//DTD HTML 4.0//EN\">
</head>

<HTML XMLNS:v=\"urn:schemas-microsoft-com:vml\"> <!-- Her anvendes v\\ som var for \"...\" -->
<HEAD>
<STYLE TYPE=\"text/css\">
<!--
/*VML*/
v\\:* {
        behavior: url(#default#VML);
      }
-->
</STYLE>
</HEAD>
<BODY>
<v:POLYLINE style=strokecolor=\"#FF0000\"; endarrow=\"classic\"; endarrowwidth=\"wide\"; \"Z-INDEX: 1; CURSOR: crosshair; POSITION: absolute; antialias:true; allowoverlap:false;\"  points = \"0px,0px,200px,100px;\"filled = \"f;\"></v:POLYLINE>
<v:POLYLINE style=stroke.strokecolor=\"#00FF00\"; stroke.endarrow=\"classic\"; endarrowwidth=\"wide\"; \"Z-INDEX: 1; CURSOR: crosshair; POSITION: absolute; antialias:true; allowoverlap:false;\"  points = \"0px,0px,200px,200px;\"filled = \"f;\"></v:POLYLINE>
<v:POLYLINE style=style.stroke.strokecolor=\"#0000FF\"; style.stroke.endarrow=\"classic\"; endarrowwidth=\"wide\"; \"Z-INDEX: 1; CURSOR: crosshair; POSITION: absolute; antialias:true; allowoverlap:false;\"  points = \"0px,0px,200px,300px;\"filled = \"f;\"></v:POLYLINE>
<v:rect style=\"width:150pt;height:50pt\" fillcolor=\"yellow\"></v:rect>

</BODY>
</HTML>

Der laves 3 streger men der er ingen farver på og \'pynt\' (arrowheads) vises heller ikke
Jeg har som det ses prøvet med flere variationer med attribut-kæder.
Rect er blot med for at se at farver kan vises.
Hvad er det der er galt?

mvh. a.
Avatar billede anjensen1 Novice
17. november 2001 - 12:43 #1
lukket
Avatar billede lrj Nybegynder
18. november 2001 - 02:51 #2
Så du fandt ud af det?