Avatar billede kristian_skriver Nybegynder
08. november 2001 - 14:15 Der er 7 kommentarer

Parallelle ram ?!?

Jeg har lige købt ny puter og i manualen til motherboardet står der at ramklodserne ikke må side parallelt - men hvad betyder det?
Der er to slots, men er det ikke lidt ondsvagt at der er to, hvis der kun må side én klods - eller er det mig der har misforstået?
Avatar billede kludedukken Nybegynder
08. november 2001 - 15:58 #1
Hvilket bundkort ? processor ?
Avatar billede kristian_skriver Nybegynder
08. november 2001 - 16:11 #2
Det er et MS-6534 (MicroStar) med en P4 1,5 GHz.
Avatar billede kristian_skriver Nybegynder
08. november 2001 - 16:28 #3
Jeg vil bare gerne vide hvad \"Parallelle ram\" betyder. Den der kan svare på det, får pointene
Avatar billede kludedukken Nybegynder
08. november 2001 - 16:31 #4
Jeg har kigget i manualen til MS6534 og deri stod der at alle kombinationer var mulige.
dog at PC100 Ram ikke kunne garanteres at virke optimalt.
Så den skulle da være god nok !

Så. det på s. 2-5
Avatar billede kristian_skriver Nybegynder
08. november 2001 - 16:38 #5
Hmm. Tak skal du ha\', men der står noget andet i den manual der fulgte med da jeg købte puteren.
Avatar billede kludedukken Nybegynder
08. november 2001 - 17:07 #6
Hvad står der helt præcist i din manual ?
Avatar billede intel4004 Novice
10. november 2001 - 15:00 #7
Du tror ikke at der står \"paritet\" istedet for \"parallel\"...??

INTEL4004