Avatar billede lakild Nybegynder
06. november 2001 - 22:10 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Response.redirect eller Javascript:openWindow

Halløj
Jeg har lavet en formular med en masse felter som skal vises i enten en tom frame \"_blank\" eller et pop-up vindue

Kan man specificere en targetframne med response.redirect ?

Alternativt

Hvordan får jeg indhold af formfelterne med når jeg bruger:
<a href=\"java script:openWindow(\'formularindhold.asp?felt11=\"& request.form(\"felt11\").... osv

Eller er der andre muligheder??... Mine sider bruger frames

mvh
Lakild
Avatar billede s_raagaard Nybegynder
07. november 2001 - 00:25 #1
Du kan ikke bestemme target ved response.redirect

men dette virker, f.eks. fra den side hvor formen ligger (med en submitknap der f.eks. hedder Send med Send som value:

<%
if request(\"Send\")=\"Send\" then
%>
<a href=\"java script:openWindow(\'formularindhold.asp?felt11=&<%=request.form(\"felt11\")%>.... osv
<%else%>
...
Din form med action til samme side
...
<%end if%>
Avatar billede lakild Nybegynder
07. november 2001 - 10:15 #2
Hvorfor virker dette så ikke ??
mvh
Lakild

<!--#include file=\"includer_menu.inc\"-->
<% Response.Buffer = True %>

<%
if request.form(\"knap\")=\"OK\" then %>
<a href=\"java script:openWindow(\'formularindhold.asp?T1=&<%request.form(\"T1\")%> &\');\"></a>
<%
Else
%>
<div align=\"left\">
  <table border=\"0\" width=\"860\" cellspacing=\"15\">
    <tr>
      <td width=\"100%\">
        <form method=\"POST\" name=\"knap\" action=\"\"formularindhold.asp\"\">
          <table border=\"0\" width=\"100%\">
            <tr>
              <td>Navn:</td>
              <td><input type=\"text\" name=\"T1\" size=\"62\"></td>
            </tr>
                      </table>
          <p><input type=\"submit\" name=\"knap\" value=\"OK\" name=\"B1\"><input type=\"reset\" value=\"Nulstil\" name=\"B2\"></p>

    </form>
      </td>
    </tr>
  </table>
</div>

<% end if %>
Avatar billede troublesmurf Praktikant
29. november 2001 - 13:35 #3
dette er svriptet til at kontakte en anden frame end den aktuelle, hvor \"Frame\" er navnet på din frame altså _Blank

<script>
parent.Frame.location.href=\'frame1_head.asp\'
</script>