Avatar billede pyra Nybegynder
06. november 2001 - 13:23 Der er 8 kommentarer

Word virus eller hvad???

Jeg har kæmpe problemer med word filer.....
Næsten hver gang jeg prøver at gemme et dokument siger den at en fuld lagring ikke kunne gennemføres ligegyldigt om det er på en floppy disk eller på harddisken.... Når det lykkes at gemme et dokument blive det meste af teksten i dokumentet erstattet af stjerner
****************
Hvad er det for en virus??
Avatar billede fcs Novice
06. november 2001 - 13:25 #1
Kan du ikke sende det sokument til mig på braun@mail1.stofanet.dk , så skal jeg checke det for virus
Avatar billede fcs Novice
06. november 2001 - 13:25 #2
sokument = dokument
Avatar billede pyra Nybegynder
06. november 2001 - 13:30 #3
hehe ;-D  du er ikke bange af dig !!

Jeg har kørt mit dokument med flere forskellige virus programmer.. Den siger at der ikke er virus i dokumentet..

sender den nu... Så kan du se om du kan åbne det og om du kan genkende noget--
Avatar billede fcs Novice
06. november 2001 - 13:35 #4
Du har tydeligvis ikke hørt mit motto: \"Det kan godt være at jeg er dum, men jeg er ikke bange\". Jeg tester lige og kommer tilbage!
Avatar billede fcs Novice
06. november 2001 - 13:42 #5
Med hensyn til alle stjernerne aner jeg ikke hvad der er galt. Der er ingen virus i dokumentet, men det er jo ikke ensbetydende med at du ikke har virus. Hvis du gerne vil være helt sikker på det med virus, så kan du jo scanne online med http://www.pandasoftware.com/activescan/activescan.asp?language=2&Country=63&Partner=1&Ref=EN-PR-AS-107

Men jeg tror som sagt ikke at det har noget med virus at gøre. Måske kunne det være en ide at flytte dette spørgsmål over i Word-kategorien her på eksperten?
Avatar billede powerbart Nybegynder
06. november 2001 - 14:24 #6
Hvis du ikke finder problemmet med din virus og word. Og du ikke har tid til at finde fejlen eller reinstallere din maskine. Så kan du snyde virussen / microsoft, ved at installer StarOffice 6.0 ... Det kan doc-format.
Avatar billede powerbart Nybegynder
06. november 2001 - 14:24 #7
StarOffice fra sun.com
Avatar billede powerbart Nybegynder
06. november 2001 - 14:25 #8
\"The dot in dot-com\"