Avatar billede solarsys Nybegynder
07. marts 2000 - 20:38 Der er 18 kommentarer

Banner i ASP

Ja, jeg er ved at checke ASP counteren, men samtidig vil jeg lige hoerer til et banner, jeg har ikke lige tid til at se de knap 2000 svar igennem så jeg vil bare lige hører.

Det skal være nemt at implementere, gerne ASP hvis jeg kan få en forklaring på hvordan jeg skal sætte det ind i mit html. =)

Andre programmerings sprog er velkomne....

//Solar
Avatar billede predict Nybegynder
07. marts 2000 - 22:20 #1
?????
Avatar billede Slettet bruger
07. marts 2000 - 22:55 #2
er det et bannersystem?
Avatar billede KLS Novice
07. marts 2000 - 23:06 #3
Hmm. snak med en konsulent...
han kan sikkert sige dig hvad du har brug for..

eller skriv hvad du mener i lidt mere klart sprog.
Avatar billede hansen Nybegynder
08. marts 2000 - 07:59 #4
der er et fuldblod bannersystem at hente her
http://www.create-a-webshop.com/
og så er det gratis !
Avatar billede solarsys Nybegynder
08. marts 2000 - 13:28 #5
Det er et bannersystem, jeg søger ikke speciel hjælp til at lavet et bannerbilleder.

Det skal være let at implementere i mit html hvis dette da er muligt.

//Solar
Avatar billede bocker Nybegynder
08. marts 2000 - 16:05 #6
Der er bannersystemer på:

http://www.asp.dk/
http://www.activeserverpages.dk/
http://www.aspin/  <<<<<<<<<<< HAR MANGE :)
Avatar billede Slettet bruger
08. marts 2000 - 17:58 #7
Har også et ret godt et...

Der kan du sigehvor mange eksp. der skal vises samt i hvilket tidsrum..

"kunden" har også mulighed for, at se en del funktioner.
Avatar billede solarsys Nybegynder
08. marts 2000 - 18:22 #8
Jeg skal have 10 billeder, og de skal vel skifte med 4-5 sekunders mellemrum.... men hvordan laver jeg det, hvordan får jeg sat det ind i min html kode, det er det jeg meget gerne vil hører =)

//Solar
Avatar billede bocker Nybegynder
08. marts 2000 - 18:50 #9
nå ok...

når du har installeret dit bannersystem, så laver du en side, hvor du hiver banneret ud på, og den sætter du til at opdatere hvert 5. sekund ved hjælp af meta tags. Og så laver du et <iframe src="(side med banner).asp"></iframe>. Sådan mener jeg det fungere :))
Avatar billede solarsys Nybegynder
09. marts 2000 - 09:39 #10
Det forstår jeg ikke helt, skal jeg sætte den til at opdatere min side hele tiden eller opdatere den bare <iframe> ???
Avatar billede Slettet bruger
09. marts 2000 - 13:49 #11
du kan sætte den til at oplode bare vinduet (frame) du har bannerne i.
det gør du ved at indsætte

<HEAD><META HTTP-EQUIV="pragma" CONTENT="no-cache">
<META HTTP-EQUIV="Refresh" CONTENT="tiden der skal gå før den oploder; URL=Din adresse side"><BODY>

</BODY>
</HTML>
Avatar billede solarsys Nybegynder
09. marts 2000 - 15:29 #12
Hvad nu hvis jeg har banneret på hele siden, og jeg har lavet det hele i tables, der er ingen frames der skal opdateres enkelt, det er hele siden, jeg skal bare have et banner der kan skifte mellem 10 billeder ?!?
Avatar billede Slettet bruger
09. marts 2000 - 15:54 #13
Kan du så ike bare lave det i java?
Avatar billede solarsys Nybegynder
10. marts 2000 - 08:16 #14
Jo, det var også en mulighed. Hvis bare billedet kan skifte når man selv opdatere eller skifter videre i forløbet vil jeg være meget tilfreds =)

Nu da vi er i gang, er der nogen der kan lave det i java ?
Avatar billede Slettet bruger
30. marts 2000 - 22:52 #15
hmmm´...
har du fået det læst?
Avatar billede bocker Nybegynder
30. marts 2000 - 23:09 #16
jeg har et banner system, som du kan få for 200 points, som vælger et tilfældigt banner ud fra en database, og så tæller den hvor mange gange det har været vist + antal kliks
Avatar billede Slettet bruger
30. marts 2000 - 23:15 #17
Jeg vil gerne "give det væk" for 150 point *gg*

Men det var vist ikke det Sol.. søgte
Avatar billede bocker Nybegynder
31. marts 2000 - 20:08 #18
ehm nå