Avatar billede zola Novice
01. november 2001 - 09:40 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

størrelse af filer i upload

Hvordan kan det være at fil-størrelserne ikke må være større end 500 kb på webpunkt.
Det er sgu da ikke særlig meget.
Hvad kan grunden være, når man samlet må have op til 20MB ???
Er det noget med langsomhed for uploading eller hva?
Er der nogen der kender nogle andre webhoteller, hvor hver enkelt filstørrelse må være større end de 500kb???
Avatar billede disky Nybegynder
01. november 2001 - 09:42 #1
Det skyldes næsten med sikkerhed de ikke vil have du hoster MP3, og mpg på deres site.

De fleste betalings webhoteller har ikke denne begrænsning.
Avatar billede f1tech Nybegynder
01. november 2001 - 09:43 #2
www.nettohost.dk - der virker det
Avatar billede dah Nybegynder
01. november 2001 - 09:43 #3
højst sandsyligt fordi det er gratis, samme størrelse hos subnet mener jeg, men det kan have noget at gøre med at hvis en html side er større end det er den for langt som om at blive hentet nå du går inde på den, så der er for at minske trafiken på deres server.....
Avatar billede parazite Nybegynder
01. november 2001 - 09:43 #4
Ved max. på 500 kb. sørger man for, at personer ikke bare bruger sitet som filserver, mp3server o.l. Da det er yderst sjældent at en fil til hjemmesidebrug fylder over 500 kb, så søsger webpunkt.dk for, at båndbredden bliver brugt til hjemmesider kun, og ikke filservere.
Avatar billede disky Nybegynder
01. november 2001 - 09:43 #5
www.azero.dk
har ikke denne begrænsning.
Avatar billede -sofus- Nybegynder
01. november 2001 - 09:54 #6
lidt noget tis.. min database fylder 8 mega (:
Avatar billede zola Novice
01. november 2001 - 10:32 #7
>>disky
Tak til alle
og tak til disky for den sidste besked
Avatar billede zola Novice
01. november 2001 - 10:32 #8
>>-sofu
Hvad gøt du så - finder et betalings-webhotel -eller hva ???
Avatar billede disky Nybegynder
01. november 2001 - 10:33 #9
selv tak.
Avatar billede -sofus- Nybegynder
01. november 2001 - 10:39 #10
Jeg bruger nu Azero.dk

Det koster lidt penge,, men det virker hver gang
Avatar billede disky Nybegynder
01. november 2001 - 10:40 #11
sofus: lige netop