Avatar billede rasmus_nova Nybegynder
03. marts 2000 - 14:11 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problem med fax/internet

Jeg har købt et Lasat modem, som jeg ønsker skal modtage nye fax. Computeren er tændt konstant. Jeg har et program der hedder winfax Pro, og det virker fint. Problemet er bare, at Winfax "overtager" modemet, dvs. jeg kan ikke gå på nettet eller tjekke post, mens winfax kører i baggrunden.

Hvordan løser jeg det, eller er der et program som kan styre begge på samme tid.

Jeg har fået at vide, at Outlook kan gøre det, men hvordan sætter jeg den op til at modtage og sende fax. Jeg kører Windows NT 4.0, og den har ikke noget indbygget fax-program som f.eks. Win 95 ???
Avatar billede jasber Nybegynder
10. april 2001 - 01:54 #1
Her er et link vedr Outlook og Winfax (godtnok ver 8.x) og du har sikkert Ver. 10 - Men fremgangsmåden er helt sikkert den samme :)

http://www.slipstick.com/addins/services/winfaxpro8.htm
Avatar billede rasmus_nova Nybegynder
04. marts 2002 - 19:54 #2
Hej hej, så er vi vågnet igen... Nu skal vi have afsluttet regnskabet, så vi kan sove med god samvittighed, og få lukkede de mange åbne spørgsmål...

Beklager der gik så lang tid... skal ikke ske igen
Avatar billede jasber Nybegynder
05. marts 2002 - 11:33 #3
Takker for points :)