Avatar billede jimjimjam Nybegynder
26. oktober 2001 - 13:27 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Opdatering af geforce 2 mx (64 mb ram)..

Jeg vil godt vide hvor man kan finde de nyeste drivere til SPIL!?!?

Avatar billede steel-shark Nybegynder
26. oktober 2001 - 13:34 #1
www.nvida.com
hvad mener du med spil??der findes patch men det er opdateringer drivere skal du in på nvida!!!!men der kommer en grimt logo nede i højre hjørne!!!
Avatar billede steel-shark Nybegynder
26. oktober 2001 - 13:34 #2
det ver et svar!!!
Avatar billede sluppi Nybegynder
26. oktober 2001 - 17:09 #3
Avatar billede meka Nybegynder
07. december 2001 - 20:16 #4
Der ligger de nye driver på www.rivastation.com eller www.nvidia.com. den nyeste hedder noget med detonator 21,83, det er en multi driverder virker til alle geforce kort.
Jeg har ved at updatere fra driver version 12,80 til detonator 21,83 fået meget mere knld på grafikken...
Absolut et forsøg der vil noget

Hilsen Meka
Avatar billede sluppi Nybegynder
07. december 2001 - 20:31 #5
her er der lavet en guide der viser forskellen på de forskellige drivere:
http://www.guru3d.com/detonator-dbase