Avatar billede modola Nybegynder
25. oktober 2001 - 21:54 Der er 1 kommentar og
1 løsning

oprette ny bruger på domino server

Jeg kender intet til Lotus, og stiller derfor dette lidt basale spørgsmål!? -hvordan opretter man en ny bruger i Lotus Domino, og hvad skal man være opmærksom på.

På forhånd tak!!
Avatar billede bamzen Nybegynder
25. oktober 2001 - 22:00 #1
Kan ikke huske alt du skal være opmærksom på

Men du skal gå ind i din domino administrator klient, og der skal du vælge noget med register new user og ikke bare lave en ny bruger i navne og adresse bogen ;-)

Håber det hjalp dig på vej!
Avatar billede charl8 Nybegynder
05. november 2001 - 09:28 #2
Du starter din administrator-klient.

Vælg den server, der er din postserver.

Vælg folderen \"People & Groups\"

Vælg funktionen \"Registrer\"

Indtast certificeringspassword.

I dialogboksen der fremkommer, vælger du \"Advanceret\", og udfylder alle felter. Det er her, du skal være særlig opmærksom på, at brugeren udfyldes med de korrekt oplysninger.

Når alle felter er korrekt udfyldt, vælger du \"Add Person\" og dernæst registrer.

Så er brugeren oprettet.