Avatar billede thomzen Nybegynder
17. oktober 2001 - 14:44 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Webcam

Jeg har lige fået et webcam, og det virker som det skal..

Nu er problemet så bare, hvordan kan jeg broadcaste det over http? (via min egen computer, og måske over en HTTP side på nettet?) :)
Avatar billede cliche Nybegynder
17. oktober 2001 - 14:50 #1
Så skal du bruge et program som uploader billedet fra webcammet til din webserver. (ftp)

Det kan gøres med webcam32 fra download.com
Avatar billede thomzen Nybegynder
17. oktober 2001 - 14:51 #2
Kan webcam32 så også have http sider der autimatisk opdaterere, eller skal jeg lave et eller andet bax?
Avatar billede guiron Nybegynder
17. oktober 2001 - 15:00 #3
Jeg ved fra Logitechs cams der kan den selvoprette en side der opdaterer osv.. meget smart...
Avatar billede cliche Nybegynder
17. oktober 2001 - 15:04 #4
Du kan jo bare lave en meta refresh, hvor du loader siden hvert sekund, så får de live feeded :)
Avatar billede znapper Nybegynder
17. oktober 2001 - 19:21 #5
Gå ind på www.tucows.com og led under cams, der finder du sikker lige det program som passer bedst til dine behov...
Avatar billede thomzen Nybegynder
01. november 2001 - 01:54 #6
Hvert sekund er da langt fra live feed?

Med ivista kan du broadcaste over din egen HTTP server (på den lokale commer) med 30billeder/sek.. Det Er Kram! :oP

1 billede/sek er da ikke live.. :P